Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat doe je als je na 17 jaar pas ontdekt dat je eigenlijk niet met maar ook niet zonder je partner wilt zijn?

Een LAT relatie is al voorgesteld maar dan zou het van hem uit definitief gedaan zijn.. en zo kan het ook niet verder denk ik.. therapie wil hij niet want het gaat toch ook vaak heel goed...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
605

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Trek je eigen plan ,ga na bij jezelf wat jij wil... en vertel jou wensen. Het zou kunnen zijn dat de ene op de ander zit te wachten om initiatief te nemen. Wil je alleen wonen?? zo ja DOEN! en dan zie je wel weer verder. Succes...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer toch wat afstand te scheppen: ga apart op vakantie om bij te tanken bijvoorbeeld. Of ga juist leuke dingen samen doen, om niet te verzinken in een neerwaartse spiraal dat het niet goed gaat.

En nog steeds heel belangrijk: blijf praten. Geef aan wat je niet fijn vindt in jullie relatie, maar geef zeker ook aan wat je er wel fijn in vindt, en waarom je bij hem wilt blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet met maar ook niet zonder. Je staat op de kruising van je relatie. Ik zou een time out voorstellen. In die tijd kunnen jullie beide nagaan wat de waarde van jullie relatie is. Vooralsnog zou ik wel e partner vragen geen andere relatie aan te gaan zolang jullie deze niet hebben afgerond
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding