Hoe vind ik een meisje waarvan ik haar naam niet weet, niet weet waar ze woont?

Ik was vandaag op de open dag van de hotelschool van Den Haag, en zat in een rondleidingsgroepje met een meisje die ik heel erg leuk vond. Ik was natuurlijk weer te verlegen om haar nummer te vragen, of zelfs haar naam..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (2)

De Hotelschool bellen maar ik weet haast wel zeker dat die je niet gaan helpen. Beter probeer je haar te vergeten.. Als je te verlegen bent om met haar te praten is je kans op een relatie toch nul.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
elias150, je moet wel even op dat 'duimpje omlaag' klikken ;) Van mij ook een -
De eerste 3 woorden van je antwoord vind ik goed, de rest is m.i. alleen maar jouw eigen, hele negatieve mening over een situatie als deze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe stel jij zo'n relatie dan voor Natha? Ik ben hartstikke benieuwd nu
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heet een drempel jannesvs. Vaak is het zo dat wanneer je daar overheen bent er niks aan de hand is.
Dat meisje vergeten: never!!! Niet doen, je moet gewoon die school echt gaan vragen naar haar. Misschien vragen naar een lijst van alle meijes die in je groepje zaten (bijv. team 3). Dan via facebook alle namen uitproberen.

Ik hoop dat je haar nog vindt! Succes in ieder geval en als je haar vindt, gewoon een gesprek beginnen! Dan komt het wel goed!