Wat is een leuk cadeau voor een vrouw die 53 wordt?

En dan een ander idee dan parfum.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een zelfgemaakte uitnodiging voor een gezellig etentje samen.(ik ga er dan even van uit dat het een vriendin of familie van je is). Ik heb hiermee al een paar keer leuke resultaten geboekt.

Een abonnement op een tijdschrift naar keuze

ik had voor mijn moeder (58) een leuke bloempot voor buiten met allemaal leuke winterplanten erin en daar hangt zeg maar een ijzeren handvat aan waarom staat welcome. die staat mooi bij de voordeur nu. mischien een idee? dit was 25 euro bij een planten/tuinwinkel Toegevoegd na 42 seconden: waarom=waarop (typefoutje ;) )

Dagje naar een beautycentrum of sauna of als dat te duur wordt enkel een behandeling? Diner of lunchbon? Een high-tea? Een bloemenbon voor 3 maanden elke week bloemen?

Een fotoboek met daarin alle kinderen en kleinkinderen.

Tja... Als je naar mijn profiel kijkt, kun je zien dat ik een vrouw van 53 ben, maar wat ik leuk vind, vindt niet elke vrouw van 53 leuk. Een aantal suggesties die gedaan worden, zou je mij niet blij mee maken. Ik word bijvoorbeeld blij van een goed boek, een leuk kookboek, een goede film op DVD en van bloemen, maar mij maak je absoluut niet gelukkig met een saunabon, sieraden of een schoonheidsbehandeling. Mijn advies is dus: Verdiep je in de persoon aan wie je het cadeau geeft. Wat zijn haar hobby's, waar is zij in geïnteresseerd, hoe heeft ze haar huis ingericht, van welke muziek houdt zij ,etc.

Kies voor zekerheid:

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100