Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Een zelfgemaakte uitnodiging voor een gezellig etentje samen.(ik ga er dan even van uit dat het een vriendin of familie van je is).
Ik heb hiermee al een paar keer leuke resultaten geboekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een abonnement op een tijdschrift naar keuze
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had voor mijn moeder (58) een leuke bloempot voor buiten met allemaal leuke winterplanten erin en daar hangt zeg maar een ijzeren handvat aan waarom staat welcome. die staat mooi bij de voordeur nu.

mischien een idee? dit was 25 euro bij een planten/tuinwinkel

Toegevoegd na 42 seconden:
waarom=waarop (typefoutje ;) )
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Dagje naar een beautycentrum of sauna of als dat te duur wordt enkel een behandeling?
Diner of lunchbon?
Een high-tea?
Een bloemenbon voor 3 maanden elke week bloemen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een fotoboek met daarin alle kinderen en kleinkinderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja...
Als je naar mijn profiel kijkt, kun je zien dat ik een vrouw van 53 ben, maar wat ik leuk vind, vindt niet elke vrouw van 53 leuk. Een aantal suggesties die gedaan worden, zou je mij niet blij mee maken.

Ik word bijvoorbeeld blij van een goed boek, een leuk kookboek, een goede film op DVD en van bloemen, maar mij maak je absoluut niet gelukkig met een saunabon, sieraden of een schoonheidsbehandeling.

Mijn advies is dus: Verdiep je in de persoon aan wie je het cadeau geeft. Wat zijn haar hobby's, waar is zij in geïnteresseerd, hoe heeft ze haar huis ingericht, van welke muziek houdt zij ,etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kies voor zekerheid:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding