Hoe herken je als man de foute vrouw?

Hoe herken je als man met welke vrouw je zeker niet een relatie moet beginnen.
En welke soorten zijn er?
BV degene die op je geld uit zijn, of de vrouw die je nooit voor jezelf hebt enz...

Dus hoe herkennen en waarom is het een foute vrouw..

Toegevoegd na 28 minuten:
Ik heb het over een vrouw die niet weet wat ze wilt en die jou gebruikt om bv niet single te zijn enz...

Toegevoegd na 32 minuten:
NIet uiterlijke kenmerken maar gedragingen wanneer je haar leert kennen. Soms kan een welgeklede dame ook zeer slecht zijn...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Er zijn een aantal verschillende antwoorden hierop mogelijk. Allereerst , waarom is een "foute " vrouw zo geworden. Het kan zijn dat zij wraak wil nemen op mannen die haar eerder gekwetst hebben. Door haar verleden te leren kennen kan je hier informatie over krijgen.

Dan is het óók zo , over het algemeen, dat wie je aantrekt , een weerspiegeling van jou eigen persoon kan zijn. Dat wil zeggen , vraag je af "waarom zou ik een "foute vrouw " aantrekken. Niet zelden zit dit in de "foute man " gevoelens van snelle seks en beschikbaarheid. Alleen de cultuur ziet dit "foute man "gedrag als vrij normaal .

Verder is het ook nog zo dat als jij heel vaak aan foute vrouwen denkt , je ze vanzelf ook aantrekt. Dit is het principe van aantrekken. Als je je geen zorgen maakt over welke vrouw die je aantrekt , zal je ook minder snel een "foute vrouw " aantrekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Een sexy vrouw die vrijwel geheel in het zwart gekleed is, alleen aan een level bar aan de whiskey zit en een sigaretje aan een pijpje rookt, en die je verleidelijk aankijkt op het moment dat jij toevallig dat cafe binnenstapt is meestal een foute fatale vrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jessica Rabbit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor! Wat jij beschrijft is een fantasie figuur, een foute vrouw pakt het veel subtieler aan.......
Het ligt er natuurlijk aan wat jij onder "fout" verstaat.
Als jij bijvoorbeeld niet van een uitgaanstype houdt, dan moet je geen relatie opbouwen met iemand die je ontmoet in de discotheek en daar elke week zit. Dat is dan voor jou een "foute" vrouw.

Vrouwen die jou heel direct benaderen en snel met je het bed induiken is voor jou misschien ook niet prettig. Want je zult niet de enige zijn geweest bij wie ze dat heeft gedaan.

Kortom: Er is geen omschrijving te geven van een foute vrouw. Kijk naar wat jij absoluut niet wilt zien in een vrouw en wat juist wel. Ga dan kijken waar je zulke vrouwen kunt tegenkomen. Dan kom je gerust de ware wel tegen. En meestal heel onverwachts.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze ziet er ongeveer zo uit...

Toegevoegd na 33 minuten:
Jouw vraag is niet te beantwoorden. Dat kan je niet van tevoren zien. Je moet een gokje wagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol , heel goed gevonden. Ik heb wel zin die film opnieuw te bekijken . +
De foute vrouw valt op jou al zou ze met haar uiterlijk misschien wel een aantrekkelijkere man kunnen strikken en ze heeft juist op dat moment nou net geen geld voor iets essentieels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geeft zelf het antwoord al, voor jou is een foute vrouw een vrouw die niet weet wat ze wil, die op geld uit is, die je nooit alleen hebt die jou gebruikt om niet single te zijn.
Allemaal dingen die van de vrouw voor jou een foute vrouw maken.

Maar hoe herken je haar, ze valt snel genoeg door de mand, luister naar je intuitie en gebruik naast je hart ook je verstand,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschuwingssignaal 1.
Ze geeft je haar onvolledige aandacht. In plaats van dat je een gesprek met haar kunt voeren tijdens het afspraakje, rommelt ze voortdurend in haar handtasje, is ze aan het SMS-en, zich aan het opmaken, of bezig met een andere onnozele bezigheid.

Haar gedrag kan je het gevoel geven dat je haar volledige aandacht niet verdient. Dit is vaak het subtiele en pijnlijke begin van de carrière als voetveeg.

Waarschuwingssignaal 2.
Ze daagt je uit om te concurreren. De meeste mannen vinden het heerlijk om een competitie aan te gaan. Niet voor niets zijn voetbal en armpje drukken populair bij ons mannen. Maar juist onze overwinningsdrang gebruiken gevaarlijke vrouwen om je te grazen te nemen.

De gevaarlijke vrouw vertelt bijvoorbeeld dat een andere man naar haar hand dingt, dat andere mannen achter haar aanlopen en haar trakteren. Pas op, dit doet ze om je uit de tent te lokken zodat ze je vervolgens om haar vinger kan winden.

Waarschuwingssignaal 3. Ze vraagt om cadeaus of geld.
Als een vrouw je probeert te verleiden tot het geven van cadeaus of zelfs om geld (te leen) vraagt, pas dan op je tellen. Bijvoorbeeld, ze blijft zwijmelen bij een mooi jurkje of een paar schoenen. En plotseling is haar beltegoed op terwijl ze per se moet bellen. Kan je eventjes bijschieten?

Natuurlijk is het verleidelijk om haar een plezier te doen; dat leuke paar schoenen of tekort aan beltegoed lijkt een onbenullige samenloop van omstandigheden. Toch zijn het signalen dat ze niet echt openstaat voor een Verovering. De kans is groot dat ze je liever als financiële koe wil uitmelken. Wegwezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zoek je in een vrouw? Ik denk dat je iemand zoekt met wie jij het goed kunt vinden en dat wil zeggen dat je interesses deelt, met elkaar kunt praten en dat de tijd samen zo snel lijkt te vergaan dat je het niet eens in de gaten hebt. Vaak vind je haar in vertrouwde kringen maar je kunt ook iemand lukraak tegenkomen dan ken je haar eigenlijk nog niet.
Ik heb in het verleden iemand gekend met wie ik deze ervaring had en deze zei de afspraak de week na een eerste ontmoeting een uur te laat en met een leugen af. Dat laatste werd me teveel. Of iets lukt dat ligt aan beiden.
Gaat een man voor een vrouw? Is ze voor jou de moeite waard? en dat voel je wel aan;vertrouw op je intuitie.
Wil de man of/en de vrouw tijd nemen om elkaar eerst beter te leren kennen? Is dat helemaal niet nodig? Liggen er nog pijnlijke zaken uit een vorige relatie waar hij/zij niet overheen is ? Spreken ze dat naar elkaar uit zonder de nieuwe relatie met dat verdriet op te zadelen? Vind de man haar bijzonder en zou de vrouw hem ook verkiezen boven anderen? Dan kun je het gerust proberen. Als je eerlijk blijft tegenover jezelf en de ander, zit je altijd goed, hoe het ook verder mag gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof niet dat dit foute vrouwen zijn maar slim. Dus zoek uit hoe slim ze zijn in het oplossen van problemen en het maken van smoesje. Wees dan allaert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas op wanneer een vrouw een kinderstemmetje eruit gooit, terwijl dat ze normaal een ander stem heeft. Dat doet ze om je softer te maken, en het werkt prima op mannen..
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk ook eens na wat voor jou een goede vrouw is en hoe je die onderscheidt.
Is positiever en zinvoller dan bang te zijn om een fout te maken.