Meisje versieren?

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit 'forum', maar ik heb een vraag die me al erg lang dwarszit.

Ik vind een meisje leuk, maar zij mij niet echt op dit moment. Pas hebben we ook ruzie gehad, maar dat begint langzamerhand weer terug te draaien naar zoals het vroeger tussen ons was, gewoon vrienden. Alleen wil ik meer dan vrienden met haar zijn, ik ben eigenlijk smoorverliefd op haar. Ik weet alleen echt niet hoe ik een beetje 'bij haar aan moet pappen', als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind haar echt leuk, écht leuk. Als iemand mij graag tips/opmerkingen/ideeen kan geven hoe ik een grotere kans maak bij haar, zou ik dat erg fijn vinden..

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 uur:
Deel 2 van het verhaal.. : http://www.goeievraag.nl/vraag/meisje-versieren.35081

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

Ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn. Zeg wat je op je hart hebt. De kans is groot dat ze dat wel waardeert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg tegen haar het volgende: Lieve (naam)... Ik vind jou de allermooiste, de allerliefste... Ik ben helemaal verliefd op je... En blijf ze aankijken zonder je ogen af te wenden TOT ze wat zegt... Tien tegen één dat je antwoord krijgt op je vraag die jou zo dwarszit..

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet wel een beetje lef hebben hoor, slapjanussen zijn er al veel te veel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of ze schiet in de lach, die kans is ook erg groot op die leeftijd.
rebecca
14 jaar geleden
of hij komt thuis met een blauw oog :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha. Of mag ik daar niet om lachen? ;-)
als jullie al heel lang vrienden zijn zou ik het gewoon een keer eerlijk aan haar vertellen,
mischien is zij stiekum ook wel wat verliefd op jou maar durft zij het ook niet te zeggen.

Toegevoegd na 21 seconden:
dan weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We zijn nog niet echt heel lang bevriend..
rebecca
14 jaar geleden
maakt niet uit joh vrienden zijn vrienden ;)
Ik zou het maar niet zo overdrijven de eerste keer. Zelfs al zou je de waarheid spreken. Ze moet natuurlijk niet kopschuw worden. Als ze echt niets voor je voelt krijg je bij een frontale aanval zoals Xinix voorstelt de volle laag en is iedere kans bij voorbaat verkeken.

Wees vriendelijk, wees jezelf. Ze zal toch wat moeten gaan geven om de mens die je werkelijk bent, anders houdt het geen stand. Op een rustige manier zeggen dat je haar graag mag, levert veel meer op. Zelfs in deze tijd van haast en one- night- stands. Ik neem aan dat je om dat laatste ook niet verlegen zit.
Als je voor de hoofdprijs wilt gaan, moet je niet in een keer je hele "kapitaal" verbrassen. Dan houd je voor een nieuwe inzet niets over.

Succes.
14 jaar geleden
de magie zit hem in interesse. Heb eche interesse in haar. Luister naar wat ze te zeggen heeft. Probeer niet jouw standpunt over te brengen, maar luister naar haar. Dit zal jou doen groeien in waardering. Daarnaast moet je duidelijk maken dat je graag tijd met haar doorbrengt. Nodig haar uit voor een film, theater of strandbezoek. Ben je goed in zeilen ? Zit je elk weekend in het bos of heb je een passie voor fotografie: Neem haar een keer mee. Maak haar deel van jouw leven en toon intereese in haar leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een meisje wil versieren moet je haar negeren. Met één ander aanpappen. Zorgen dat ze jaloers wordt.
Daarna een beetje hooghartig haar weer wat aandacht geven.
Meisjes willen niet dat je als een hondje achter hun aanloopt.!!
Succes..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel twee van je verhaal maakt veel duidelijk. Je kunt er niets aan doen dat je moeite hebt met sociale vaardigheden, zoals het omgaan en de juiste methode kennen hoe je een meisje moet "versieren". Als ze weet wat er aan de hand is, heb je een goed excuus waarom je soms verkeerd reageert. Ik weet niet hoever jullie vriendschap gaat, maar als ze echt verdriet heeft, omdat je verkeerd reageert, dus als het haar echt iets doet, dan weet je al dat je haar niet koud laat. Je zou haar uit kunnen leggen dat jouw hersenen anders werken dan bij de meesten en misschien is ze wel geïnteresseerd en wil meer weten daarover. Op internet is heel veel uitleg hierover. Ga samen eens checken. Sla je twee vliegen in een klap, want ze moet toch weten wat er aan de hand is
en hoe ze ermee om moet gaan. Als ze hier niets van wilt weten, is het heel hard voor je, maar dan hoef je niet meer" op je tenen te lopen" om maar met haar rekening te houden. Dit houd je niet vol! Je moet jezelf kunnen zijn,
vooral in een relatie. Ik heb zelf een zoon met ASS en als ik niet wist wat hij had, zou ik over sommige reacties van hem hoogst verbaasd zijn. Hij heeft n.l. zelf niet door dat het soms kwetsend kan zijn, hij ziet of voelt dit niet. Mijn advies als vrouw zijnde is; Neem de tijd, ben er gewoon voor haar, doe lief en vriendelijk en heel belangrijk, geef haar af en toe een complimentje ( wat zie je er leuk uit vandaag, wat zit je haar goed enz.) Probeer naar haar te luisteren met echte interesse,waarbij je haar aankijkt
(daardoor beseft ze dat je ook luistert). Als ze verder wil merk je dat vanzelf, maar dwing haar niet. Het blijft wel belangrijk dat ze weet wat je hebt. Wacht tot een goed moment om het haar uit te leggen. Je voelt het misschien zelf wel aan en misschien vraagt ze er wel naar.
amc
14 jaar geleden
zie deze link
http://m.goeievraag.nl/vraag/26591