Als een man met zijn been jouw been aanraakt in een groep en je hand aanraakt betekent dat je dan iemand leuk vindt?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik zag dat hij het bewust deed. Meerdere keren. Het was niet per ongeluk zeg maar

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nou gaat er maar van uit dat hij jou leuk vind. En ik moet mij wel erg vergissen als jij hem ook niet erg leuk vind. Als dat zo is,en hij raakt je weer aan, schuif je gewoon een beetje naar hem toe. Succes

Nee waarom? Dat kan toch ook perongeluk gebeuren..?

Ja, dat betekent in ieder geval dat hij contact zoekt. Of hij moet net van zijn stoel vallen natuurlijk...

Ik denk dat je daar wel van uit kan gaan. Kijk eens op deze website. Daar staat veel informatie zodat je kan uitvogelen of hij je leuk vind ;) Toegevoegd na 1 minuut: wikihow.com/Know-if-a-Guy-Likes-You

Als hij het bewust deed, dan is het zeker een toenaderingspoging. Kleine aanrakingen zijn een teken dat iemand je leuk vindt en graag contact wil. Waarschijnlijk is daar dan ook een blik of glimlach bij die voor zichzelf spreekt.

Het kan iemand met een warm hart zijn die gewend is om zijn woorden te ondersteunen met respectvolle aanraking. Het kan ook zijn dat hij zich op een bepaalde manier aangetrokken voelt bij jou. De toekomst zal het vertellen.

Als je zelf hebt gezien, en hebt aangevoeld dat hij dat bewust deed, dan is de kans inderdaad groot dat hij je beter zou willen kennen, in ieder geval heb je iets uitgestraald denk ik, wat maakte dat hij op die subtiele manier contact met je heeft gezocht.

Wellicht vindt die man jou dan wel heel aardig..heel lief..of heel mooi. In elk geval kun je stellen dat hij je zeker niet onaardig vindt. Groet, Ton

Net als voetje vrijen op de middelbare school.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100