Ja hoor dat kan. Hoewel ik als moeder dat heel vreemd vind.

Je hoort en leest regelmatig verhalen van vrouwen die plotseling buikpijn krijgen en dan blijkt dat ze aan het bevallen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zusje was zeveneneenhalve maand zwanger toen ze ontdekte dat ze zwanger was.
Er was niets bijzonders waarneembaar en ze voelde ook niets zei ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn moeder was zwanger van mij 4 maanden en werd gewoon ongesteld enzo. en later kwam ze er pas achter dat ze zwanger was. dus het kan wel. :) maar ik weet niet of dat wel vaak gebeurd.. volgens mij niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan.
Ik heb in een ziekenhuis gewerkt op gynaecologie: er kwam een vrouw binnen omdat ze buikpijn had.
2 Uur later was ze bevallen van een voldragen en kerngezonde dochter. Ze was net een week terug van vakantie en had gesurft....geen flauw idee, dat ze zwanger was. Het was overigens ook absoluut niet te zien.
Verbijsterend gewoon. Als ik het niet zelf had meegemaakt, dan had ik het als een broodje aap verhaal gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn achterbuurmeisje ging naar het toilet en schrok erg omdat ze erg bloedde. De volgende dag hing de vlag uit. Het was voor haar en haar ouders een "verrassing"
Sorry, maar ik snap niet dat het kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De buurvrouw van mijn vriendin had een aantal kinderen. De jongste was twaalf. Op een avond voelde ze zich niet lekker en had ze enorme buikpijn, dat ze niet als weeen herkende. De huisarts stuurde haar naar het ziekenhuis. Ze schrok zich een ongeluk! Een dag later lag haar vijfde kind in de wieg. Bizar!
13 jaar geleden
ja, dat kan.
Mijn oma heeft het twee keer meegemaakt in haar omgeving, natuurlijk was dat wel in een tijd waarin geen voorlichting bestond.
Haar buurman was overtuigd dat zn vrouw blindedarmontsteking had en vermoordde de huisarts zowat toen hij geen ambulance wilde bellen maar hem naar oma(ervaren moeder) stuurde om te komen helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, mijn vriendinnetje was 7 maanden zwanger toen ze een zwangerschapstest deed..
Ze was gewoon doorgegaan met de pil, dus kreeg ze elke maand bloedingen..
Achteraf gezien vallen alle puzzelstukjes in elkaar :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof dat het wel kan. Feit blijft wel dat je ver van je lichaam afstaat als je zo'n grote verandering niet zou voelen.