Hoe kan je iemand op jou verliefd doen worden via e-mail?Hoe kan je verleiden via het woord?

Je wil iemand verleiden maar je hebt in eerste instantie enkel beschikking over e-mail. Een ontmoeting kan pas later volgen. Welke technieken kan je gebruiken om via "het woord" deze persoon op jou verliefd te doen worden?
Als jij een vrouw bent: wat moet een man schrijven in een e-mailberichtje om bij jou positieve emoties en gevoelens van verliefdheid op te wekken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

http://www.allesoverseks.be/cms/vragen/flirten/wat-zijn-goede-flirt-technieken.aspx

Kijk hier eens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Schrijf vanuit je gevoel, dat is lees/voelbaar.
Ben open en eerlijk
Vertel wat jij voelt
Laat je masker zakken, ben jezelf.
Niet meer, niet minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig maken de zgn "loverboys" ook contact via internet, chat,hyves.
En doen zich helemaal leuk en begrijpend voor.
Meisje trapt erin, afspraakje, en foetsie.
Zo ontzettend gevaarlijk!
Was onlangs nog in een programma te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gebeurt gewoon, onwetendheid kan dat zomaar doen... Dat gebeurt gewoon... Ik ken het...

Ik hou van jou, jij bent de allermooiste, jij bent de allerliefste... Ik hou van jou...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
As One

Gentle fingers sliding down
Leaving heat trails on your soul
Burning in the feel of love
Somehow feeling like we drown
Gentle fingers teasing too
Stroking slowly southwards
Up again to meet your eyes
Exciting touch for pleasing you
Gentle way to kiss you long
The heat shall be intense
Use your mind to feel it all
Free me, love me, make me strong
Gentle fingers; your wish is mine
Do you feel them now?
I'm sure you can imagine; bear
Shivers move along your spine
Gentle way yet burning hot
Rhythm shared in touch
Evoking love enormously
Like a knight in Camelot...
Be my knight, my angel, bear
Even if just in our minds
Imagination strongest tool
Fingers gently touch and care
Gentle kiss, affection real
I will not withhold it
Love and care are both so rare
That I will not deny this feel
Gentle rhythm, eyes will touch
My hands they will caress you
Making sure that you and me
As one will feel so much

Toegevoegd na 2 minuten:
* en zo schreef ik er ruim honderd.... het woord is machtig. :-)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@freebird . Ik vind het prachtig . Zelf ben ik beter in verhaaltjes, over mijn vroegere zelf, over hoe ik nu ben en over wat ik voel ( mijn onzichtbare ander aan de andere kant van de lijn ) .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je. Verhalen zijn ook krachtig! Persoonlijk vind ik het jammer dat ik (nog) geen verhalen kan schrijven... ik vind het altijd heerlijk om in een avontuur te verzeilen in een boek :-) Maar, ieder zijn talent
Het kan heel goed. Email is een heel krachtig medium in dit opzicht. Je kan , door een beeld te scheppen van jou en je omgeving en de avonturen die je hebt beleefd, een wonderlijk beeld van jou zelf scheppen. Hierbij vallen ook nog eens ( door het gebruik van de email ) alle beperkingen weg. Seksuele gevoelens , onvervulde verlangens , diepe fantasieen ( bijvoorbeeld hoe jij je in het "hoofd " van de ander nestelt en over hoe afhankelijk jullie van elkaar worden ) , alles kan.

Vervolgens creeeren de emails een emotionele afhankelijkheid en een geluks- gevoel . Wanneer de ander jouw emailtje ziet krijgt hij / zij steeds meer het gevoel van een geluk dat hem overkomt . Hij / zij verwacht ook steeds iets nieuws : een nieuwe openbaring of ontknoping. Dat heet spannings opbouw.

Maar let op ! In je email verleiding moet je ook jezelf blijven. Als die allermooiste stukjes van jezelf naar boven komen in verhaaltjes , dan moet je ook gaan nadenken hoe de ander jou zal zien als jullie elkaar in werkelijkheid gaan ontmoeten.

De ontmoeting in de werkelijkheid dien je dan te laten gebeuren op een neutrale , publieke plaats, zodat de ander van je weet dat je niets te verbergen hebt en dat jij net zoals haar / hem je helemaal "bloot " geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet wel goed zijn in taal . Maar ook eerlijk zijn naar jezelf en de ander . Als je door oneerlijke motieven emailtjes gaat schrijven ( met bijvoorbeeld leugens en onwaarheden ) vergeet niet dat uiteindelijk de ander door gaat krijgen dat je hebt gelogen .
Blijf altijd eerlijk , maar licht natuurlijk je goede ervaringen en eigenschappen eruit. Later kan je nog altijd vertellen wat voor een slons je bent en dat je alleen witte bonen en eieren kan bakken.
Als je er goed mee omgaat kan het woord schrijven nog beter zijn dan het uitspreken van woorden. Een geschreven zin kun je meerdere keren lezen, je hoeft niet te vragen of ze de zin kunnen herhalen. Je hebt langer de tijd om te reageren waardoor je vaak ook een BETERE reactie kan geven die misschien ook wel begripvoller overkomt. Op die manier heb je op een andere manier aandacht voor elkaar en krijg je gek genoeg vaak het idee dat diegene echt naar je 'luistert'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verleiden kan wel, maar echt verliefd worden kan naar mijn mening pas als je iemand hebt ontmoet!