Hoe kan je iemand op jou verliefd doen worden via e-mail?Hoe kan je verleiden via het woord?

Je wil iemand verleiden maar je hebt in eerste instantie enkel beschikking over e-mail. Een ontmoeting kan pas later volgen. Welke technieken kan je gebruiken om via "het woord" deze persoon op jou verliefd te doen worden?
Als jij een vrouw bent: wat moet een man schrijven in een e-mailberichtje om bij jou positieve emoties en gevoelens van verliefdheid op te wekken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

http://www.allesoverseks.be/cms/vragen/flirten/wat-zijn-goede-flirt-technieken.aspx Kijk hier eens

Schrijf vanuit je gevoel, dat is lees/voelbaar. Ben open en eerlijk Vertel wat jij voelt Laat je masker zakken, ben jezelf. Niet meer, niet minder.

Tegenwoordig maken de zgn "loverboys" ook contact via internet, chat,hyves. En doen zich helemaal leuk en begrijpend voor. Meisje trapt erin, afspraakje, en foetsie. Zo ontzettend gevaarlijk! Was onlangs nog in een programma te zien.

Het gebeurt gewoon, onwetendheid kan dat zomaar doen... Dat gebeurt gewoon... Ik ken het... Ik hou van jou, jij bent de allermooiste, jij bent de allerliefste... Ik hou van jou...

As One Gentle fingers sliding down Leaving heat trails on your soul Burning in the feel of love Somehow feeling like we drown Gentle fingers teasing too Stroking slowly southwards Up again to meet your eyes Exciting touch for pleasing you Gentle way to kiss you long The heat shall be intense Use your mind to feel it all Free me, love me, make me strong Gentle fingers; your wish is mine Do you feel them now? I'm sure you can imagine; bear Shivers move along your spine Gentle way yet burning hot Rhythm shared in touch Evoking love enormously Like a knight in Camelot... Be my knight, my angel, bear Even if just in our minds Imagination strongest tool Fingers gently touch and care Gentle kiss, affection real I will not withhold it Love and care are both so rare That I will not deny this feel Gentle rhythm, eyes will touch My hands they will caress you Making sure that you and me As one will feel so much Toegevoegd na 2 minuten: * en zo schreef ik er ruim honderd.... het woord is machtig. :-)

Bronnen:
©freebird

Het kan heel goed. Email is een heel krachtig medium in dit opzicht. Je kan , door een beeld te scheppen van jou en je omgeving en de avonturen die je hebt beleefd, een wonderlijk beeld van jou zelf scheppen. Hierbij vallen ook nog eens ( door het gebruik van de email ) alle beperkingen weg. Seksuele gevoelens , onvervulde verlangens , diepe fantasieen ( bijvoorbeeld hoe jij je in het "hoofd " van de ander nestelt en over hoe afhankelijk jullie van elkaar worden ) , alles kan. Vervolgens creeeren de emails een emotionele afhankelijkheid en een geluks- gevoel . Wanneer de ander jouw emailtje ziet krijgt hij / zij steeds meer het gevoel van een geluk dat hem overkomt . Hij / zij verwacht ook steeds iets nieuws : een nieuwe openbaring of ontknoping. Dat heet spannings opbouw. Maar let op ! In je email verleiding moet je ook jezelf blijven. Als die allermooiste stukjes van jezelf naar boven komen in verhaaltjes , dan moet je ook gaan nadenken hoe de ander jou zal zien als jullie elkaar in werkelijkheid gaan ontmoeten. De ontmoeting in de werkelijkheid dien je dan te laten gebeuren op een neutrale , publieke plaats, zodat de ander van je weet dat je niets te verbergen hebt en dat jij net zoals haar / hem je helemaal "bloot " geeft.

Als je er goed mee omgaat kan het woord schrijven nog beter zijn dan het uitspreken van woorden. Een geschreven zin kun je meerdere keren lezen, je hoeft niet te vragen of ze de zin kunnen herhalen. Je hebt langer de tijd om te reageren waardoor je vaak ook een BETERE reactie kan geven die misschien ook wel begripvoller overkomt. Op die manier heb je op een andere manier aandacht voor elkaar en krijg je gek genoeg vaak het idee dat diegene echt naar je 'luistert'

verleiden kan wel, maar echt verliefd worden kan naar mijn mening pas als je iemand hebt ontmoet!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100