Het is een net woord voor neuken.
Dus die manier van vrijen waarbij je een kindje zou kunnen maken (als je geen voorbehoedsmiddel gebruikt).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk zit willem zich nu te rukken op jouw antwoord aangezien hij nu vraagt naar baffen en blote borsten(zie zn overige vragen)...zou me niets verbazen als we hier te maken hebben met een pseudoniem van beebiefake, alhoewel willem niet zoveel spelfouten maakt............

Andere antwoorden (8)

Dat wordt ook wel de 'vreselijke gemeenschap' genoemd.
Want kinderen zijn wel leuk, maar als je ziet hoe ze gemaakt worden, dan hoef je niet meer.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, als ik het kon gaf ik je een punt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ABC Doe ik het voor je
itsme
14 jaar geleden
Er is een hele filmindustrie die zich richt op dit onderwerp, en dat is echt niet omdat 'je dan niet meer hoeft'.
AWM
14 jaar geleden
Oh, je bedoelt die kutfilms?
itsme
14 jaar geleden
Beetje lullig inderdaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn moeder zei altijd; Kind het komt er niet zo lekker uit als dat het erin is gegaan :-))
AWM
14 jaar geleden
ROFL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HU !!?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks ;)
Als je het woord zonder fouten kunt schrijven,zul je dat toch ook wel weten! Maar volgens mij is het een gemeenschap van 2 personen(meestal) die sexuele gymnastiek doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je volwassen bent geworden wil ik daar wel een keertje antwoord op geven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat mensen hier antwoord op geven... okay,vooruit.dat betekend dat je in je gemeenschap halal gaat slachten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geslacht in de gemeenschap delen. Uit hoeveel leden die gemeenschap bestaat mag je zelf weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn gemeenschap telt maar 1 LID!
AWM
14 jaar geleden
Dan zou ik maar zorgen dat ie niet opstapt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha...
De penis gaat in de vagina.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook kinderen hebben recht op een eerlijk antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Willem;

Ik vraag het me al jaren af en vanwege het celibaat zal ik er ook wel nooit achter komen. En als ik het ooit al zou hebben meegemaakt was ik het door mijn leeftijd waarschijnlijk allang weer vergeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of je bent heel jong of je hebt niet goed opgelet op de sexuele lessen op je school hahahah het woord zegt het toch al:je geslacht actief in de gemeenschap,of dat 1 of meerdere mensen zijn