Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je populair zijn om geliefd te zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je deze vraag in de zin van: moet je populair zijn om een meisje te krijgen of moet je populair zijn om door iedereen geliefd te zijn?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Populair zijn betekent dat je geliefd bent bij veel mensen. Geliefd kun je zijn bij veel of weinig mensen. Sommige mensen vinden het van belang dat iedereen ze mag. De meeste mensen vinden het voldoende als de mensen die dicht bij hen staan hen mogen.

Je hoeft dus niet populair te zijn om geliefd te zijn bij een beperkte groep mensen. Als je geliefd bent bij een grote groep mensen, ben je populair.

(populos = volk)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amadea
14 jaar geleden
Maar neem nou eens als voorbeeld Justin Bieber. Die is populair onder de jonge tienerbevolking. Maar bepaald niet geliefd bij het merendeel der volwassenen. Dat Justin Bieber populair is impliceert dus niet dat hij alom geliefd is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gelijk. Hij is populair en geliefd onder de tieners, maar niet onder de volwassenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Correctie: minus het overgrote deel van de jongens;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En nog niet onder alle tieners, heb ik uit een andere vraag begrepen! :)

Andere antwoorden (5)

Nee hoor, onopvallende mensen kunnen heel geliefd zijn maar zijn niet perse populair
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, ik ben niet populair want ik leef graag rustig en een beetje op mezelf, maar ik voel me dagelijks geliefd :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Populaire (vaak bekende of beroemde) mensen zijn niet bij iedereen geliefd; mensen die je persoonlijk liefhebt (familieleden, vrienden) hoeven niet per se populair te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, als je bijvoorbeeld in je familie een favoriet mens/kind van iemand bent, hoef je niet per se populair te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, dit zijn 2 hele verschillende dingen.

iemand die totaal niet populair is kan toch geliefdd zijn. iemand die populair is zal sneller/meer geliefd zijn in het 'ALGEMEEN'

de vraag is echter wat je onder gelief zijn verstaat uiteraard.

als dit 'goed op de markt liggen' is kan het idd het geval zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing