İk geef al 6 weken over en ben steeds misselijk en ik kneep vandaag in mn borst en er kwam melk uit ben ik nou zwanger?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (6)

Het lijkt er wel op. Even naar de drogist om een zwangerschapstest te halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"het lijkt er op" is het juiste antwoord. de symptomen die ze noemt wijzen die kant op
niks misleidend
Dat er melk uit je borsten komt, hoeft niet per definitie te betekenen dat je zwanger bent. Er is bij mij in het verleden regelmatig (een druppeltje) melk uit mijn borsten gekomen zonder dat ik zwanger was.

De enige manier om dit uit te vinden, is om een test te doen.

Je hebt direct uitslag.
Anders naar de huisarts.
Zes weken lang overgeven is niet bepaald normaal.

Sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet gemenstrueerd hebt in de tussentijd en onveilige sex gehad heb is er natuurlijk een kans dat je zwanger bent. Als je menstruatie meer dan 8 weken geleden kunnen dit idd symptomen zijn voor een zwangerschap. Al vind ik het melk erg vroeg. Het hangt ook af van je leeftijd en of je een pil gebruikt. Wanneer je gestopt ben om zwanger te worden kan je lichaam hier erg heftig op reageren en dit soort symptomen geven. Of wil je graag zwanger worden? Misschien zijn het de zenuwen dat je misschien zwanger bent en slaat dit op je maag. Doe een test en kijk of je zwanger bent. Je hebt 2 testen bij de kruidvat voor vijf euro. Als je niet zwanger bent zou ik even langs de huisarts gaan want afscheiding uit je tepel kan ook een andere oorzaak hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een vrouw bent, gemeenschap (onveilig) hebt gehad, bestaat die mogelijk zeker. Door doktersbezoek of het aanschaffen ener zwangerschapstest kun je daar achter komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mannen kúnnen wel zwanger worden..als ze vroeger vrouw zijn geweest..maargoed..kleine kans, en off topic, dusja
Melk word eigenlijk pas aan gemaakt zodra de baby er is. En dan nog heb je de voeding pas na een dag of 2 goed op gang. Wat me meer voor de hand lijkt is dat het een ander soort vocht is. Ga hier in ieder geval mee naar de huis arts. En zeker als misselijkheid verder het enigste symptoom is wat je hebt. Overgeven of misselijk zijn, kan ook duiden op een enorme ontsteking. En dat vocht in je borst kan ook meerdere oorzaken hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had ook al melk een paar maanden voor de baby er was.
en pijnlijke borsten vanaf dag 1 van de zwangerschap. maar de tip om naar de dokter te gaan wegens vocht uit de borsten is heel goed
Een vrouw kan zwanger zijn en toch menstrueren. (zie bovenste bronvermelding)
Misselijkheid kan komen van een zwangerschap, maar ook andere oorzaken hebben.
Vocht uit de tepels komt soms voor al vroeg in de zwangerschap, maar kan ook een geheel andere oorzaak hebben.
Belangrijk is dat je eerst een test doet, indien deze negatief is onderneem je verdere stappen.
Ga niet zelf doktoren, maar bezoek een arts, vraag eventueel naar een vrouwelijke arts.