Wat moet je doen,als een vrouw helemaal knetter op je is,maar jij eigenlijk niet zo op haar,ze slaapt er bijna niet meer van.(Wie weet raad?)

Ze loopt nl al een hele tijd achter me aan,ik vind haar wel aardig,maar weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet aanpakken,nu wil ze een keer uit gaan.HELP????????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (10)

Gewoon proberen, kijken of het klikt, als je zin hebt gewoon samen niet slapen en dan kun je altijd daarna beslissen of het inderdaad niets is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon eerlijk zijn. Als je zelf denkt dat er een goede relatie kan uit ontstaan: waarom niet proberen? Anders eerlijk zijn en zeggen dat je helaas geen vonk voelt vanaf jouw kant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou alleen kijken naar wat ik voel... Voel ik het niet, dan ga ik er niet op in en zeg het af... Dat is het moeilijkst om te doen in eerste instantie, maar iedereen zal blij zijn dat je dat doet, want later zal je een hoop verdriet en ellende bespaard blijven... Dus als je het niet voelt, doe het niet, ook niet en zeker niet voor een avontuurtje, want ze zal het je achteraf niet in dank afnemen en dat wil je toch niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"en zeker niet voor een avontuurtje"
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Inderdaad op je eigen gevoel af gaan en niet 'voor een avontuurtje' gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
= geen harten breken +1
Tja lastig.....Ik zou eerlijk zijn tegen haar. Dat is heel moeilijk om dat te zeggen, dat weet ik. Stel dat je het niet doet en je gaat met haar uit, en je gevoelens veranderen niet. Dan is de volgende keer nog moeilijker om het haar te zeggen. Dit is wel het eerlijkste, dan weet ze waar ze aan toe is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk zijn!

Als jij het niet ziet zitten om met haar een relatie aan te gaan, dan kan je het beter meteen tegen haar zeggen.

Als jij er niet zeker van bent, ga gewoon lekker een keertje iets drinken en kijk dan of het klikt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals iedereen al zegt: Eerlijk zijn.
Zeg vooraf dat je haar wel leuk vind, maar dat je zeker niet verliefd bent. Bedenk bij jezelf dat wat niet is nog kan komen, maar doe niets dat voor jou niet goed voelt.
Als je uitgaan op dit moment te ver vindt gaan, doe het dan niet.
En dat zij er niet van kan slapen is haar probleem. Daar kun jij niets aan veranderen. Dat gaat uiteindelijk vanzelf wel weer over, of doordat jullie samen iets beginnen, of door het besef van haar kant dat jij niet voelt wat zij voelt.
Bedenk dat verliefdheid iets anders is dan houden van. Een verliefdheid hoeft ook helemaal niet over te gaan in houden van. Er kan ook daarna niets overblijven (hm, ervaring). Dan heb jij misschien een hoop moeite gedaan (en misschien ben je wel veel om haar gaan geven) en maakt zij de relatie later uit.

Simpel gezegd: wees eerlijk en volg je gevoel.

Doe geen dingen om een ander het naar de zin te maken als je het zelf niet ziet zitten. Daarmee doe je een ander alleen maar meer pijn, dan met de waarheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou gewoon met haar uit kunnen gaan, en als je een vriendschapsband met elkaar wilt hebben moet dat mogelijk zijn, het hoeft toch niet altijd een relatie te zijn die gebasseerd is op een huwelijks relatie.
Wees hierin duidelijk naar haar toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afstand houden en nooit met haar alleen zijn. Steeds duidelijk zijn en je niet laten vermurwen. Het is niet zielig, maar alleen maar hebberig van haar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon zeggen dat je haar een leuke vriendin vindt, en best wel eens met haar uit wil, maar dat er geen vooruitzicht op een liefdesrelatie is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees eerlijk tegen haar.

Ga nooit een relatie beginnen omdat je medelijden heb met de ander, uiteindelijk gaan jullie er beide aan kapot.

Het zal niet meevallen, zeker omdat je weet dat het haar zwaar zal vallen, maar het is het verstandigst om te doen.
Laat haar obsessie niet jouw probleem worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk, laat je nooit meeslepen in andermans problemen. Met haar uitgaan tegen je zin of uit medelijden maakt het allemaal nog ingewikkelder voor beiden van jullie. Probeer afstand te houden en haar duidelijk te maken dat het nooit wat gaat worden en dat ze verder moet gaan met haar leven.