Hoe kan je een leuke avond hebben en gezellig doen als je een dagje niet zo lekker in je vel zit?

M'n vrienden hebben gewoon een gezellig avondje gepland maar ik ben bang dat ik me alleen maar ga irriteren en andere mensen daardoor irriteer. Wat kan ik doen zodat ik daar toch lol heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Meelachen, en wat bier drinken als zei dat ook doen dat is toch leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag je af waardoor je geirriteerd wordt
Schaam je je voor je vrienden?
Ligt het aan hen of aan jou?
Probeer de knop om te zeten en ga met de gedachte dat je het leuk gaat hebben, niet dat je je gaat irriteren.
En als je na een uur ofzo merkt dat het niks wordt, dan vertrek je wegens hoofd- of maagpijn, of verzin maar wat

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja en soms werkt alcohol verkeerd, en raak je nog erger geirriteerd ipv dat je vrolijk wordt, pas daarmee op dus.
Vooral als je je al niet prettig voelt (bij mij werkt het tenminste wel zo)
12 jaar geleden
Hoezo irriteren? Ze hebben toch een GEZELLIG avondje gepland?

Als je het halverwege toch niet zo geslaagd vindt dan stapje op en ga je het niet verpesten voor de andere jongens. Maar ik denk dat je juist veel lol gaat hebben. Je knapt er vast van op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
´toch lol hebben´ kun je jezelf niet afdwingen. Bedenk wat je het liefste doet en doe dat.
Misschien zit je liever alleen thuis.. prima toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een dag niet zo lekker in je vel zit en je denkt dat dat ook niet gaat komen, dan denk ik dat het beter is om af te zeggen. Want als jij je constant irriteert is dat niet leuk voor je vrienden, maar ook niet voor jezelf.

Het kan wel zo zijn, dat je je misschien wel beter gaat voelen als je iets gezelligs gaat doen met vrienden. Maar ik weet niet of dit bij jou ook zo is, want ik ken je niet ;-)

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet lekker in je vel zit dat moet je allereerst na gaan waarom dat zo is. En het "probleem" bij het bron aanpakken.
En als dat niet lukt en je toch besluit om niet te gaan dan zeg jet het gewoon af. Maar ga mee moesjes verzinnen wees gewoon eerlijk tegenover je zelf en je vrienden.

Toegevoegd na 1 minuut:
*Maar ga geen smoesjes verzinnen wees gewoon eerlijk tegenover je zelf en je vrienden.