Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik het uit maken?

Ik heb een vriend waar ik nu een maand een relatie. heb maar ik heb eens goed na gedacht over wat ik wil. En dat is geen relatie met een anderen man. Ik wil in de toekomst toch ook een gezin. Maar hoe moet ik het hem vertellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
688

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nooit het uitmaken via sms/msn/dergelijke. Het beste is nog altijd, hoe en dat ook is, om het persoonlijk uit te maken. Ga samen praten over hoe jij de toekomst ziet en dergelijke. Misschien komen jullie er dan nog samen uit. Zo niet, dan kan je het altijd nog uitmaken. Als je niks voor hem voelt kan je het ook beter uitmaken,want anders houd je hem aan het lijntje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar hem toe en vertel het hem gewoon face to face hoe je over de relatie en toekomst denkt.
Leg hem uit dat je niet met hem verder wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak uit je vraag op dat je zelf man bent en een relatie hebt met een andere man. Als reden dat je dit niet meer wilt zeg je, dat je een gezin wilt en geen relatie wil met een man. Je wil dus een vrouw om in de toekomst een gezin mee te stichten. Dat betekent dus dat je niet deze man niet ziet zitten, maar alleen door het feit dat hij man is jij niet verder met hem wil. Is het dan zo dat je homo bent of zowel op vrouwen als op mannen valt.. Eigenlijk zou de sekse er niet toe moeten doen. Vraag je eens af of je met deze man wel een gezin zou willen als hij vrouw was. Dus even alleen naar de persoon en het karakter kijken. Als je echt verliefd bent en van hem houdt wil je samen zijn en kom je er wel uit samen, ook als je kinderen wilt. Maar misschien zit de liefde niet zo diep. Praat er over met hem, dat lucht vast op en als jouw goede vriend heeft hij er ook recht op om te weten waar jij het moeilijk mee hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding