wat kun je het beste doen als de vader van je vriendin je relatie probeert te saboteren?

ik heb nu al een tijdje een LAT-relatie, deze bevalt mij goed.
alleen deze valt niet zo goed bij de vader van mijn vriendin. hij verbied zowel mij, als haar, op de trein te stappen naar elkaar toe.
wat zou ik eventueel het beste kunnen doen, om goed over te komen op hem.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat moet je aan je vriendin vragen. Die kent haar vader het beste. Ken de vader jou ook? Weet jij waarom jij niet zo goed valt bij hem? Dat zul je eerst moeten uitzoeken: wat mankeert er aan jou? En valt daar niet over te praten? Hij kan jou natuurlijk niet verbieden op de trein te stappen. Hij kan ook zijn dochter niet voortdurend binnen houden. [Hoe oud is het meisje?] Hij kan jou wel verbieden bij hun thuis binnen te komen. Dus zul je ergens anders moeten afspreken. Ga niet overdreven zitten te slijmen. Zoek uit wat er aan de hand is en probeer dat dan op te lossen.

uiteindelijk moet je dat beeld geven dat de man van jouw verwacht. tenminste als je daar aan kan voldoen. wat wil hij dan zien voor zijn dochter? ik zou er voor gaan om te proberen gelukkig met elkaar te worden en te blijven. de rol van de vader is uiteindelijk maar beperkt. als hij ziet dat zijn dochter zo erg gelukkig is heeft hij niet veel keus dan mee te werken lijkt mij.

heb je weleens gevraagd waarom de vader er moeite mee heeft? misschien denkt hij dat na 1 1/2 jaar eens een knoop doorgehakt moet worden, wie zal het zeggen. neem maar 1 ding van mij aan: bij ouders gaan dingen niet ineens zonder reden. dus als mannen onder elkaar: vraag naar zijn standpunt zodat je het mogelijk van zijn kant kan zien. wie weet is het helemaal geen saboteren. je zegt dat je goed op hem over wil komen, misschien kan je je een reden bedenken waarom dat na 1 1/2 nog niet voldoende gelukt is, of waar je mogelijk credits verspeeld kan hebben. met gissen en waardeoordelen ergens aan hangen kom je in elk geval niet verder zoals je vast zelf al gemerkt had.

meer dan jezelf zijn zou ik het niet doen. als zij boven de 18 is bepaalt ze zelf of ze op de trein stapt. we leven in een vrij land.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100