Wat moet ik doen als ik mijn partner niet kan vertrouwen omdat ik geen afspraken kan maken en ze boos op mij wordt dat ik haar niet vertrouw.

Mijn partner heeft in de buurt van haar vrienden niet echt een eigen wil en komt afspraken die ik met haar maak nooit na, ik kan niet geloven wat ze zegt omdat ze altijd wat anders doet dan ze beloofd. Hoe moet ik hier hiermee om gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

vertrouwen in een relatie is erg belangrijk.
Heb je al geprobeerd om echt een goed gesprek met haar aan te gaan waarin je zonder boos te worden duidelijk maakt dat je dit toch eigenlijk niet leuk vind.

Ik merk wel aan mezelf dat als ik bij iemand op visite ben het erg gezellig is en je de tijd snel vergeet , probeer daar samen een oplossing voor te vinden , door bijv het alarm op de mobiel in te schakelen zodat ze toch op het afgesproken tijdstip thuis is , zo een alarm kan je veel uren verder zetten.
Dus dat zouden jullie samen kunnen proberen , zo is ze toch bij dr vrienden en vergeet ze de tijd niet .
Dat is wel iets dat je niet kan afdwingen maar SAMEN moet willen proberen

Mocht het niet lukken en je zou er niet mee tegen kunnen dat je niet van haar op aan kan dan moet je je afvragen of je zo verder wilt maar dat antwoord weet je zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vertrouwen en niet op tijd komen zit wel een verschil in. Misschien is het zo gezellig met haar vriendin dat de tijd om vliegt. Het is zeker niet teveel gevraagd dat ze met jou afspreekt en dat ze die vriendin die dag niet ziet. Dan moet ze zeker wel op tijd kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze stelt zelf de afspraak voor dat ze bijvoorbeeld om 12:00 thuis is en dan laat ze niets weten en komt ze om 14:00 binnen. Ik denk dat vertrouwen te maken heeft met het er van uit kunnen gaan dat iemand de waarheid spreekt en ze heeft deze week al 5 keer laten zien dat ze iets anders doet dan wat ze zegt en ik heb het er nu vrij moeilijk mee om haar ook nog maar ergens in te geloven of te vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze niet eerlijk is en niet het fatsoen heeft om te zeggen dat ze later is, dan heeft ze weinig respect voor jou. Ik zou eens een goed woordje met haar wisselen wat ze verder met jou wil en of jij nog wel wat voor haar betekend. Basis van een relatie is vertrouwen en eerlijkheid. Sterkte!
Misschien een idee om wel afspraken te blijven maken op tijd, maar daarnaast af te spreken dat als het later wordt jullie elkaar bellen/sms'en? Dan weet je aan de ene kant beter waar je aan toe bent, en aan de andere kant wordt er (hopelijk) beter op de tijd gelet en de afspraken. Dit werkt in ieder geval goed voor mij en mijn vriend. Hij had vroeger precies hetzelfde als jij beschrijft over je vriendin ;-). Hopelijk kunnen jullie er zo toch uit komen. En voor andere onderwerpen als tijden kun je natuurlijk ook afspraken maken. Als jij het wil, en zij ook, dan gaat het vast lukken. Succes!