Hoe moet ik mijn relatie beeindigen??

Gewoon uitmaken, ja duh dat snap ik. Maar ik wil het netjes doen, recht in zijn gezicht. Maar nu komt het probleem hij heeft al 3 weken geen tijd om af te spreken. En wanneer ik een keer geen tijd heb, dan is ie gelijk boos. Een voorbeeldje: Hij belde me net 23.30 uur ik zeg: ik lig al bijna in me bed. Hij: ja maar je bent toch vrij. Ik: dan moet ik me weer helemaal aankleden en een half uur reizen voor je. Hij : (boos) je doet alsof ik een vreemde ben, bel je later wel doei. En hing op.
Pff ik weet het niet meer. HELP!

Toegevoegd na 21 uur:
Nou fijn, hij doet qalsof ik de gene ben die het probleem is.... Pff wat een gedoe... hij janken ik ook.... Maar goed I'm back in the market

Toegevoegd na 21 uur:
Nou ik heb hm gesproken... hij deed alsof het mijn schuld was ,maar heb er een eind aan gemaakt.. Doet mij ergens heel veel pijn.......

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof me, hij gaat het niet erg vinden (als dit beledigend overkomt, sorry, niet zo bedoeld!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij het zegt... Maar wil het gewoon netjes doen, niet lullig met sms of belletje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, dat begrijp ik helemaal, veel succes!!
Kimath
12 jaar geleden
Zoiets kan hij toch niet van je verwachten, dat je midden in de nacht naar hem toe komt..
Je verdient echt beter, succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is moeilijk..Ergens hou ik wel van hem. Maar dit is niet het enige voorval, weet dat het afgelopen moet zijn. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Netjes uitmaken bestaat niet als het éénzijdig is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
na je toevoeging: afscheid nemen kan behoorlijk pijn doen..Maar een relatie moet iets toevoegen, niet energie vreten...
Neem je tijd...over een poosje zal het beter gaan. En geef jezelf in het leven een nieuwe kans...met iemand anders...

Het beste antwoord

Nobel van je, om het persoonlijk te zeggen. Maar zoals hij reageert zou ik hem een mail sturen met: jammer dat je al weken geen tijd voor me hebt want ik wilde je dit persoonlijk zeggen, maar nu dan maar zo: sorry jongen, 't is over en uit. Zie het niet meer zitten met jou.
Heb je nog tijd om hier alsnog over te praten?

Goed dat je deze relatie afrondt. Even rustig aan. En dan eens op je gemakje ronkijken of je een leuke, respectvolle vriend tegenkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me een prima oplossing, want voor hetzelfde geld voelt hij de bui hangen en laat ie zich daarom niet zien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk het ook ja...

Andere antwoorden (7)

Op zo een manier zoals het gaat kan je het niet netjes uitmaken,zijn houding is daar niet na . Ik zou dan zeggen: weet je wat , je hoeft me niet meer te bellen , ik ben het zat om een soort slaaf te zijn en te moeten klaarstaan wanneer jij wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je hem gewoon moet vertellen waar het op staat. Dus gewoon de reden verteld, waarom je het uitmaakt. Dat je het zat bent dat hij geen tijd meer voor je heeft. En dat je er lang over hebt nagedacht, maar het niet meer ziet zitten, en alleen verder wil. Geen smoesjes verzinnen, en er omheen gaan draaien, dat kan je alleen maar opbreken later.

Heel veel sterkte, en heel veel succes. Mocht je er over willen praten, met een anoniem iemand, mag je me een PM sturen.

Sterkte!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeft niet privee, ik gooi het er liever allemaal uit.
Deze gast verdiend het niet om netjes behandeld te worden. Dumpen die handel! Bellen of sms hem maar, dan leert ie het misschien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet hoor. Maar jij kent hem beter.

misschien hebben al die antwoorders die zeggen: dumpen per sms of mail echt gelijk maar ergens vraag ik me een beetje af of hij de bui niet zien hangen (dat je het wilt uitmaken dus). Dat hij dat HELEMAAL niet wil en daarom een beetje raar aan het doen is.

Er zijn niet voor niets boeken geschreven, vrouwen komen van venus en mannen van mars. Mannen kunnen (vooral over "gevoel dingen" soms HEEL raar reageren (in de ogen van vrouwen dan).

Die boosheid is dan om zich te wapenen tegen het feit dat hij bang is dat hij binnenkort gekwetst wordt.
Ik weet het echt niet zeker hoor, voor het zelfde geld is het WEL gewoon een kl.....z.k en doet hij daarom zo. Maar door de manier waarop je het opschreef moest ik hier toch aan denken.

Als je in mijn uitleg iets ziet waarvan je denk, hmmmm zou kunnen....Dan zou ik me dus gewoon aankleden en er naar toe, dan wordt het voor 1x maar nachtwerk. Maar dan regel je het gewoon goed EN gelijk

sterkte
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord!
Als je dit op een nette manier wilt doen dan komt dit over als "ik wil het niet maar ik doe ik het toch".
Aan jouw verhaal te horen wonen jullie niet bij elkaar. Dit maakt de situatie nog makkelijker.
Hij moet beseffen dat de laatste 3 weken tussen jullie niet goed gaat. Dus als je de relatie breekt door de telefoon of persoonlijk dan moet hij dat snappen.
Zo niet dan is hij geen heer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jullie elkaar steeds mislopen en jij het toch netjes wil uitmaken zou ik hem sms'en dat je graag met hem wilt praten en een dag met hem afspreken. Het klinkt erg formeel maar dan wordt hij gelijk alert en is de kans groter dat je hem ziet. als hij dan nog geen tijd heeft dan is het jammer dan. In een relatie hoor je nou eenmaal soms wat tijd voor elkaar vrij te maken anders loopt het in veel relaties na langeren tijd stuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is zo en zo al erg netjes van je dat je het recht in zijn gezicht wilt doen!!

Nou met oog op de situatie zou ik zeggen je hebt het al geprobeerd.

als hij niet eens tijd voor zijn vriendin kan maken dan moet je er zelf niet eens moeite voor doen aangezien je toch weet dat het tussen jou en hem niets meer is.

Dus doe het telefonisch en vertel hem maar dat je het in zijn potje wilde doen maar hij je daar de kans niet voor gaf. indien dit jou een beter gevoel geeft natuurlijk.

jongens die ik ken die zo met hun meiden omgaan zijn vaak jongens met meerdere vriendinnetjes die alleen bellen voor een potje rampen stampen!!!

Wacht niet langer en laat hem lekker gaan en geniet lekker van het single zijn!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Natuurlijk ken ik deze jongen niet!! en kan er meer achter zitten.

toch met oog op het feit dat je hem al wilt dumpen.
zou ik zeggen steek er niet teveel tijd in om een gaatje in zijn drukke agenda te zoeken!!

succes