Ik vind het niet vreemd.
Wel vind ik het leuker in real live, het oogcontact zoeken enzo, dat valt weg als je via internet kennis maakt.
Dus geef mij maar het echte flirten enzo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Dat is de laatste jaren steeds normaler geworden. Mensen zullen je nu echt niet meer zo gek aankijken als pakweg 5 jaar geleden. Dat komt vooral doordat het steeds vaker voor is gaan komen en er uit online daten ook daadwerkelijk goede relaties zijn ontstaan. In het begin was men daar nogal sceptisch over.

Persoonlijk niets voor mij, ik ontmoet liever mensen in rl. Maar ik accepteer het wel als een ander het doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat erg afhankelijk is van je omgeving. Ik vind het vrij normaal en ik kan ook niks vreemds ontdekken aan het ontmoeten van mensen via het internet. Als ik jouw was zou ik me ook te veel aantrekken van andere die dit wel vreemd vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel de wereld maakt gebruik van internet en dan zou je ineens vreemd aangekeken worden als je een aantal van die mensen zou willen ontmoeten. Uiteindelijk is het ook een van de vele manieren om mensen te ontmoeten. Hoe dan ook iedereen bepaald zijn eigen geluk, hoe iemand dat uiteindelijk doet maakt niet uit, dat mag je gelukkig nog altijd zelf weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn kennissenkring gebeurt het meer en meer, en er wordt ook steeds opener over verteld :zus reaktie gehad, zo teruggeschreven.....
Als je je maar aan de waarschuwingen van de site houdt, als het tot een date komt : neutraal terrein, mobieltje mee en aan, en het thuisfront laten weten waar je bent, en tot ong. hoe laat. Verder vind ik : gá ervoor !!! Als je niet begint slingers op te hangen, komt er nooit iets terecht van dat feest !!!.......(toch?)

Ik denk, dat het vooral zo goed werkt, omdat je eerst gedwongen wordt erbij stil te staan, hoe je jezelf wilt omschrijven, én omdat je verschillende reakties krijgt, merk je nog extra, wat je aanspreekt bij iemand. En als je al een tijdje de geraniums van de verkeerde kant bekeken hebt, is het toch gewéldig voor je gevoel van eigenwaarde, dat je zo "goed" in de markt ligt?

Mijn zusje is sinds zo'n maandje bezig, en ik hoor elke dag de continuing story, als we 's avonds met elkaar bellen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Online daten is volgens mij wel geaccepteerd. Het is een goede manier om, als je bijvoorbeeld geen uitgaanstype bent, in contact te komen met een gelijkgestemden.

Het is leuk om een meeting te hebben met mensen van een site die je geregeld bezoekt. Je moet natuurlijk wel uitkijken met wie je afspreekt en aan anderen laten weten waar je bent.

Je hoort eigenlijk steeds vaker dat mensen elkaar via internet hebben leren kennen, mijn broer heeft zijn vrouw ook leren kennen via internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is echt iets van deze tijd en denk ik niet dat er iemand is, die een ander daar gek op aan kijkt. Mocht dit wel zo zijn, dan is dat een probleem van die ander..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb mijn man alweer zeven jaar geleden ontmoet via een datingsite. Toen gaven niet veel mensen toe dat ze via internet dateten. Maar toen wij er gewoon open over waren hoe we elkaar ontmoet hadden, bleken ineens heel veel mensen hetzelfde te doen. Ze gaven het eerder alleen niet toe omdat ze dachten de enigen te zijn, en dat ze als een soort losers beschouwd zouden worden die in het echte leven geen partner kunnen vinden.

Onzin natuurlijk. Alleen al aan de bezoekersaantallen van datingsites kun je zien dat internetdaten heel normaal is. En wat is er loserig aan om te beseffen dat het tegenwoordig best een groot toeval is als je zomaar in het wild een partner vindt die echt bij je past? Internet geeft je de mogelijkheid om mensen te ontmoeten die je niet toevallig tegen zou komen in de sportschool of het café.

Inmiddels zijn er zoveel stellen die elkaar via internet hebben leren kennen, dat bijna niemand je er gek op aan zal kijken. En die enkeling die dat wel doet: dat is hun probleen, niet het jouwe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is redelijk geaccepteerd ondertussen. Een aantal vrienden heeft hun partner ook online leren kennen.
Het grote voordeel van online daten, is dat je mensen kan ontmoeten die goed bij je passen, maar die je in het normale leven niet zou tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het wordt steeds gewoner, omdat er nu steeds meer sites bijkomen en steeds meer mensen op dit moment hyven en via hyves ook mensen ontmoeten of met mensen praten die ze alleen maar vaag kenden en nooit gesproken hadden
Raar wordt het denk ik niet meer gevonden, want je moet je natuurlijk ook indenken dat online daten voor sommige mensen de laatste manier is (omdat ze bijvoorbeeld veel te verlegen zijn om reallive iemand te ontmoeten(die mensen bestaan, en die mensen moet je in hun waarde laten)).
Daar komt bij dat de jeugd van nu, opgroeit met deze nieuwe techniek en het later niet meer raar zal vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ontmoette mijn huidige partner via een datingsite en dat is inmiddels een geaccepteerd verhaal, maar binnen onze leeftijdsgroep(50-55) blijft het ook een beetje moeilijk, merk ik.
Zelf moest ik toen ook even wennen aan het kontakt leggen via internet, maar uiteindelijk bleek het heel goed te gaan.
Nog mooier en beter werd het toen ik mijn huidige man via een datingsite "tegen" kwam.
We zijn al jaren heel erg gelukkig met elkaar!!