Ik heb ruim een jaar een heel fijne verkering, waarom voel ik dan nog steeds pijn als ik contact heb met mijn ex?

Ik begrijp niet hoe dit kan. Ik ben toch hartstikke verliefd op mijn vriend.

(Ik heb samengewoond met mijn ex).

13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat is heel erg normaal. Je mist je ex waarschijnlijk en je hebt haar nog niet losgelaten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snuffel
13 jaar geleden
Dank je wel. Moeilijk dat loslaten. Tips?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haar?
Snuffel
13 jaar geleden
t is een hem, maar dat maakt niet uit.
Dit is helemaal niet vreemd. Als je met iemand een relatie hebt dan bouw je daar vaak omheen, al helemaal als je samenwoont. Je hebt je gehecht aan zo iemand en dat valt niet zomaar te doorbreken (vaak wel makkelijker als zo iemand iets heel gemeens doet, maar dat is natuurlijk ook niet leuk) en dat hoor je ook niet zomaar te doorbreken.
De relatie die mij het langste heeft gekost om te verwerken duurde maar 2 maanden, en het koste me 2 jaar om niet meer te huilen als ik eraan dacht.
Maar er is ook een erg groot verschil tussen houden van en 'toch hartstikke verliefd' zijn. Meestal is na een aar zelfs de verliefdheid al wel weg, als het dan niet overgaat in houden van dan word het meestal verbroken op den duur. Waarschijnlijk hield je van je ex, en is het daarom ook moeilijker het los te laten zelfs al is het uiteindelijk mis gegaan! Ik weet niet hoe lang je met e ex bent samen geweest, maar het klinkt alsof het een intense relatie was.

Vergeef jezelf want het geeft niet, geef jezelf de tijd en liefde en onthoud dat je verder aan het gaan bent, met hopelijk de liefde van je leven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snuffel
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Je hebt gelijk, de duur van de relatie maakt niet uit qua verdriet. Het duurde overigens vier jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4 jaar is een behoorlijke tijd dus dat is niet vreemd dat je daar niet zomaar overheen bent. meestal merk je dat je over dat soort onzekerheden pas overheen komt als je je langste relatieduur gepasseerd bent. Als je met hem dus 4 jaar had, voelt het fijner als e met je huidige partner die 4 jaar voorbij bent. Aangezien je ergens weet dat het dus zelfs na 4 jaar mis kan gaan, hou je ergens een onzekerheid als je daar nog niet voorbij bent.
Indien je hier helemaal geen alst van hebt is dat natuurlijk helemaal fijn! succes en sterkte, met verwerken vooral ;)
je hebt mischien veel dingen meegemaakt met je ex en bent waarschijnlijk erg aan hem gehecht