welke sites, naast schoolbank.nl of schoolpagina.nl adviseren jullie om contact te krijgen met oud-klasgenoten en/of leraren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (4)

Sommige scholen of oud leerlingen ervan hebben een Hyves pagina
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nog voor- en achternaam weet van oud- klasgenoten,
ga je naar startpagina, zoeken, telefoon naar adres.
Daar kan je misschien met alleen de naam het adres vinden en het tel.nr. ( moeten ze wel in het telefoonboek staan)
Zo heb ik ook mijn klasgenoten weer gevonden.
En misschien zijn er klasgenoten die weer contact hebben met klasgenoten en willen ze je het adres aan je doorgeven.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel gebruikte en goede sites zijn:
- schoolreuni.com
- schoolstartze.nl
Verder kan je mensen proberen te vinden via Hyves en Facebook.
Als je nog (oude) namen en adressen weet kan je hier een briefje naar toe sturen met de vraag of deze persoon er nog woont of dat de bewoners (ouders?) misschien weten waar deze persoon nu woont.
Vaak blijkt ook dat je via oudklasgenoten weer andere klasgenoten op het spoor komt. Zo breidt het netwerk zich steeds verder uit.
Het kost vaak veel tijd en moeite, maar het is vaak ook een erg leuk zoektocht met soms heel verrassensde uitkomsten.

Veel plezier en succes gewenst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hyves? Je zoekt naar de voor en achternaam en zo kan je via de vele vrienden al veel oud klasgenoten terugvinden.