wat moet ik doen?

ik denk dat ik verliefd ben maar altijd als ik dan weg ga bij die vrienden en HIJ zit er ook bij dan zeg ik nooit gedag tegen hem (dat durf ik dan niet) wat moet ik doen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gewoon doen! roep vlak voordat je gaat in het algemeen doeiii en kijk hem daarbij met een glimlach aan. Hoe moet die jongen er anders ooit achter komen dat je hem meer dan leuk vind. Succes !

hhm. Ik zou hem juist wel gedag zeggen en veel met hem praten. Misschien kom je er dan wel snel achter of hij jou ook leuk vind. ;-)

Als je dan al niet gedag kunt zéggen, zou ik in elk geval gedag kí'jken : proberen ietsje vaker oogkontakt te maken dan met de andere vrienden. Dat is dan minder moeilijk, omdat je tóch al het liefste de hele tijd naar hem wilt kijken.

Wat maakt het dat je niet durft? Onderzoek dat eens. Ben je bang om afgewezen te worden of denk je dat hij denkt dat jij gek doet? Wat dan ook!!!! Misschien zit hij juist te wachten op jouw signaal. Een kort knikje en een glimlach kan wonderen doen en laat het lopen zoals het loopt. Blijf jezelf en je hoeft hem niet te negeren.

Probeer het eens en doe je best om ook hem gedag te zeggen. Het is natuurlijk zonde als er mischien wel iets heel moois tussen jullie kan groeien...!

Waarschijnlijk hebben je ogen al voor je gepraat , en heeft hij die signalen al ontvangen . Nu moet je uit je schulp komen , want anders loop je hem mis . Succes .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100