Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je Verliefd zijn op verliefd zijn?

Hiermee bedoel ik dat je WIL verliefd zijn.. en daarom steets een ander neemt..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan ben je verslaafd aan het gevoel van wat verliefd zijn je geeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja zeker. Mijn ex is er zo eentje. Continue aan het jagen, juist om dat gevoel telkens weer te voelen. Maar ik verzeker je, op termijn, stompt het af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan.
Al vind ik het 'dump-ander-dump-ander' spelletje niet erg netjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je beter kunt zeggen: "Houden van verliefd zijn."
Maar ja, dat kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je hebt de juiste gewoon nog niet gevonden!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat bestaalt het is gewoon andere benaming voor seksverslaving men noemt het :
relatieverslaafd maar het houd het zelfde in.
Je wilt continu weer verliefd worden omdat je niet zonder kan.

Deze persoon hangt zeer erg af van andere mensen hun goedkeuring voornamelijk het andere geslacht en hij/zij voelt zich niet goed of voldaan als hij geen aandacht krijgt(= een vriendin heeft) hierdoor zal deze persoon nooit gelukkig kunnen worden omdat hij zelf niet gelukkig is het is belangrijk dat je zelf gelukkig bent en dat je niet iemand anders nodig hebt hiervoor....

Kortom ja het bestaat het komt zelf meer voor dan je denkt denk maar is aan de zo veel jongeren die elke keer een nieuwe vriendin/ vriend hebben want als je zonder zit jah.... OF aan de jongeren die niet zonder seks kunnen(uitgaansjongeren)...

Komt meer voor dan je denkt kijk maar rond je sommige hebben een relatie om niet alleen te zijn of om een leegte te vullen...

Antwoord: Het bestaat en het komt meer voor dan je denkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding