Menstruatie?? Zwanger?? Symptomen??

Ik heb jaren lang de prikpil gebruikt en werd daarbij nooit ongesteld.. ik ben daar nu ongeveer 4 maanden mee gestopt en ben ook weer 1 x ongesteld geworden, tenminste het was eerder opgedroogd bloed.. nu was ik aan het einde van mijn ongesteldheid dachtik... werd ik weer ongesteld maar zie nu ineens dat mijn ene borst veel groter is dan de ander en allebei iets opgezet zijn.. en al weken gevoelig. Nu voel ik ook zelfs dat baarmoeder gevoelig is.. En ik heb wel onveilige seks gehad maar dat is 2 en halve maand geleden. Verder heb ik nergens last van.. alleen opgezette buik omdat ik ongesteld ben. Maar kan ik echt allemaal van menstruatie zijn?? ben al zo lang niet meer ongesteld geweest..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het zou misschien best kunnen dat dat allemaal van het stoppen met de prikpil komt! Ik ben zelf een tijdje geleden ook gestopt met de gewone pil, en merk ook aardig wat veranderingen. Ik kan me ook wel voorstellen dat het lastig is om weer om te schakelen naar de 'normale stand', zeker als het zo lang geleden is dat je überhaupt ongesteld geweest bent. Die hormonen zijn echt rotzooi!
In jouw geval zou ik denk ik toch maar even een zwangerschapstest doen, dan weet je het zeker. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroege symptomen en signalen van zwangerschap
Wat zijn de eerste signalen bij een zwangerschap? Indien je er naar informeert, blijken de meeste vrouwen de eerste signalen gedurende een zwangerschap te herkennen, tenminste als ze al eerder een zwangerschap hebben gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik ongesteld moet worden/ben dan zijn mijn borsten en buik ook opgezet. niet zo veel als toen met de zwangerschap maar toch is er dan wel een buikje zichtbaar ( wat je vaak ziet bij vrouwen die net zwanger zijn)en krampen in je baarmoeder kan ook van menstruatie zijn. ik heb er de eerste dag altijd veel last van, maar aangezien dat je nu ongesteld bent lijkt het me sterk dat je zwanger bent. maar je kan altijd een test doen of bij de huisarts een test laten doen om zekerheid te hebben.
ps toen ik weer voor het eerst ongi werd na de zwangerschap was ik ook mega misselijk.