Van welk eten of welke geur word jij misselijk tijdens de zwangerschap?

Zelf ging ik over mijn nek van gebakken eieren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (9)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de zwangerschap van mijn zoontje kon ik wel kotsen bij het braden van vlees.
Daardoor wist ik bij de derde vrijwel zeker dat het een meisje zou worden, want toen had ik dat weer niet.

Wel had ik ontzettend veel last van ochtendmisselijkheid. Bij de eerste 4 maanden, bij de tweede 5 maanden en bij de derde 6 maanden.
Dat kwam er vaak op neer: boterham eten, uitkotsen en weer een nieuwe eten. Bij de derde stond dan de oudste (toen 4) wel eens naast me: gaat het, mama?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kaas was in die periodes gewoonweg gadverdamme... raar hè? normaal ben ik gek op kaas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lichaam geeft aan wat de vrucht juist wel en juist niet nodig heeft...

In feite is het de trek en de afkeer van de vrucht die jou zo raar doet eten, heb je daar als eens bij stilgestaan?

Jouw mond wordt gestuurd door de vrucht... Je lichaam wordt gekaapt door die nieuwe ander die er aan staat te komen, nu al heeft die jouw in zijn greep...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm...van sigaretten werd ik anders niet ziek, zwak of misselijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan maak je er dus ook een roker van... Wist je dat?
Koffie, niet de geur maar wel de smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf heb ik geen kinderen, maar mijn moeder vertelde, dat ze niet tegen de geur van vlees kon, maar het liefst elke dag een kilo rabarber wilde eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vlees braden en de geur van koffie kon ik niet verdragen.
Wel was ik gek op patat bij de oudste,bij de tweede pindakaas en bij de derde heb ik nergens last van gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van dochter 1 kon ik tomaten niet verdragen en bij dochter 2 werd ik zoooo ziek van komkommers!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kon niet tegen de geur die uit die containers van "moeders voor moeders" kwam, ook als er nog helemaal geen urine in zat.