Mag je hotboxen in een geparkeerde auto als je niet gaat rijden?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Wetgeving
16.4K
TurfGraver
3 jaar geleden
Is geregeld in de APV van de gemeente. Kan dus per gemeente verschillen.
Is n.l. gelijk aan blowen in het openbaar.
Amadea
3 jaar geleden
Bovendien mag je nu vijf weken lang met maar één persoon uit een ander huishouden samen in een auto zitten.

Antwoorden (1)

Volgens mij mag je het überhaupt niet eens bij je hebben. Maar het is gedoogd, dus de kans bestaat dat ze het door de vingers zien. Je kan er evengoed ook een boete voor krijgen.