Hoe snel mag KPN je afsluiten?

Ik heb gister een rekening binnen gekregen.. En er staat zoals altijd dat het bedrag binnen enkele dagen van me rekening zal worden afgeschreven. Zoals altijd heb ik de 13 e me geld binnen en nooit problemen gehad met de afschrijving. Maar nu kom ik net thuis en krijg ik een melding op me tv en internet dat mijn betaling niet tijdig ontvangen is :S mogen ze me
Wel zo snel afsluiten van alles terwijl ik gister de rekening binnen kreeg? En even voor de duidelijkheid.. Er staat verder geen rekening open..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niemand?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je zeker dat het geen herinnering was?

Antwoorden (1)

Ze sluiten je echt niet meteen af. Controleer of je de betaling hebt gedaan. Als de betaling niet wordt afgehouden de komende week betaal dan zelf.
ronron1212