Mag je als 12 jarige op een mini crosser of quad rijden??

Ik wil graag een mini crosser of quad kopen maar mag je daarmee op de weg rijden of op strand ofalleen op je eigen terein?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
4.4K

Antwoorden (2)

Dan mag je alleen op eigen terrein rijden, voor een quad moet je rijbewijs B hebben (wat je dus vanaf 18 mag halen) en een mini crossmotor mag helemaal niet op de openbare weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriend van me heeft ook een mini crossmotor en een mini chopper en daar rijd ie alleen mee op zn eigen terrein (hij is 14), op een quad mag je alleen bij een volwassene achterop.