Het ziet er droog uit in Almere, volgens de 5 daagse verwachting. Af en toe een zonnetje, fijn temperatuurtje, gewoon lekker genieten dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja voor zaterdag is mooi weer voorspeld. Maar als je GV kunt vinden, weet je vast ook wel waar je de weersvoorspelling kunt lezen.
13 jaar geleden
Rdelijk weer tot 23 graden en weinig kans op regen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook altijd op buienradar kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk ga je het geweldig treffen, wan na al de regen komt er nu een hogedrukgebied aan dat ons in het weekend zal gaan passeren en ons mooi weer gaat geven tot zondagavond, andere berekeningen geven aan dat het mooie weer misschien langer kan gaan duren, in ieder geval zien de verwachtingen er voor jou goed uit.
Op buienradar.nl is alles goed te volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In limburg gaat t 24 grd worden met 10% kans op regen,word dus heerlyk nazomers weer dus! Geniet ervan!