Wat is het hoogste huisnummer in Nederland als Graan voor Visch te Hoofddorp niet meetelt?

De wijk Graan voor Visch te Hoofddorp is een apart verhaal:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Graan_voor_Visch
Hierom telt deze wijk wat mij betreft niet mee.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
5.5K
tinus1969
3 jaar geleden
De wijkjes Tjalk, Botter en Schoener kennel een systeem dat lijkt op Graan voor Visch in Hoofddorp. het hoogste nummer daar is (vziw) Tjalk 42-14.

Antwoorden (1)

Graan voor Visch in Hoofddorp speelt (onbedoeld!) vals omdat de huisnummering begint met 13.000.
De huisnummering moet beginnen met 1. Op deze wijze komt Bisonspoor in Maarssen boven de 8000. Maar... de nummering is niet doorlopend - er zijn hiaten.
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
Je kunt je afvragen of je in een winkelgebied nog kunt spreken van HUISnummers, zeker als ze totaal niet doorlopend zijn. Toch een plus voor de vondst.
SentWierda
3 jaar geleden
@SimonV. Het is eigenlijk niet een vondst. Het is meer dat ik een kerstkaart heb gestuurd naar een bijzonder hoog huisnummer.
Geen idee of deze straat in ons land de hoogste is met de huisnummering.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dit is wel de essentie van de vraag. Het moet aan een straat met een "normale" nummering zijn, zonder dat er een systeem in de nummering is aangebracht t.b.v. de vorm van de weg/wijk of grote appartementencomplexen die er aan staan. Enige systeem zou even aan de ene kant en oneven aan de andere kant moeten zijn. Hiaten doordat er aan stukken van de weg niets staat, accepteer ik wel.