Dan moet, net als vroeger, naar het 'gewone' telefoonnummer van de gewenste hulpdienst worden gebeld.

Overigens is de kans op een gelijktijdige totale uitval van alle 112-centrales klein.
Computoon
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat is dan het "gewone telefoonnummer" van de gewenste hulpdienst?
Computoon
8 jaar geleden
Dat vind je in de, al dan niet digitale, telefoongids. Het nummer van de plaatselijke (of regionale) politie, brandweer of het plaatselijke of regionale ziekenhuis.
Dan neemt de volgende meldkamer het over.
112 gesprekken worden in principe naar een meldkamer bij jou in de buurt gestuurd mocht die meldkamer niet werken word jouw gesprek doorgestuurd naar een andere meldkamer