waar kan ik een klacht indienen over jumbosupermarkt?

vandaag ben ik uitgescholden door een jumbo medewerker omdat ik een opmerking maakte dat hij een oudvrouwtje niet hielp toen ze haar boodschappen liet vallen.
mijn vraag is waar kan ik deze klacht per mail naar toe sturen?
heb de filiaal menger al ingeschakeld over het voorval maar heb zelf ook in een supermarkt gewerkt en sommige klachten worden niet serieus genomen.
graag wil ik per mail hun een klacht toe dienen. hoe kan ik dit doen?

10 jaar geleden
15.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nou dan krijgt die medewerker ,n flinke uitbrander geloof dat maar bij jumbo staan ze echt wel voor klant vriendelijkheid en service, ik zou ,n mail sturen naar het hoofd kantoor
krijgt u vast ,n mooie bos bloemen
niko
10 jaar geleden
zou die nou echt op een bos bloemen zitten te wachten?
oh,omdat ie zelf dat oud vrouwtjegeholpen heeft...bravo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik neem aan dat je zelf dat oude vrouwtje wel geholpen hebt?
wodka
10 jaar geleden
tuurlijk het ging er mij om dat hij het zag gebeuren dichterbij stond en niks deed. toen maakte ik de opmerking nou mevrouw als die jongen u niet helpt doe ik het wel.toen begon het

Antwoorden (2)

Hier kan je dit schriftelijk of telefonisch:
Jumbo Supermarkten B.V.
Rijksweg 15
5462 CE VEGHEL
Tel: 0413 - 380 200 - Fax: 0413 -343 634

Hier kan het online:
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice1/#/service-default|4
fremar
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Consumentenservice1/#/service-default|4 Hier kun je ook het betreffende filiaal aangeven.
Jumbo zelf heeft geen klachtenlijn, wel een klantenservice, maar ik denk dat je daar niet veel mee op schiet, dit kost je bovendien 80 cent per minuut. je kunt je klacht melden bij klacht nl.