Stel, je bent een buitenaards wezen en je landt op aarde: waarover zou je het meest verbaasd zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik zou stomverbaasd zijn dat ze andere levende wezens doodmaken en vervolgens braden en opeten.Waar ik vandaan kom doen ze dat niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe weet jij dat ze op andere planeten geen vlees eten.

Andere antwoorden (19)

Dat er zoveel verschillende soorten 'wezens' leven. Niet alleen mensen, maar ook dieren met ieder hun eigen gedragingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt aan de omgeving waar ik vandaan zou komen. Waarschijnlijk zal ik het meest verbaast zijn over de achterstand die de mens heeft op mij als buitenaards wezen.

Ik heb Aarde immers gevonden, de mens had geen idee van mijn bestaan.

Verder zullen mij dingen opvallen zoals de immense hoeveelheid water, de verschrikkelijk slechte luchtkwaliteit en de abnormale omgangsvormen van mensen..

Ik zou dan waarschijnlijk ook snel weer vertrokken zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over de lieve kindertjes op deez' aard.
Om er vervolgens achter komen hoe ze gemaakt worden.
14 jaar geleden
Over de verheerlijking en de gekte rond een spelleje met een bal, men noemt dat op aarde voetbal. Alsof er geen mooiere en interessantere zaken bestaan!

Toegevoegd op 15-06-2009 21:06:41
sorry, het was maar een 'spelletje'....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over de vijandigheid die sommige landen zouden laten zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ze zo op een kluitje leven terwijl er toch ruimte zat is.

Dat er aan de ene kant van de wereld veel te dikke mensen zijn en aan de andere kant veel te dunne.

Dat mensen zwemmen in water.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over dat iedereen zich hier zo opwindt, en daardoor vergeet van het leven te genieten.
Of anders wel dat iedereen elkaar de hersens in slaat.

Of misschien wel dat mensen hier lui genoeg zijn, dat ze een afstandsbediening voor hun iPod hebben.
Of dat je belasting betaalt zodat de staat zijn leger op kan bouwen, en dat er gecollecteerd moet worden voor goede doelen.

Naja, dat soort dingen dus.

Misschien zou ik me ook wel verbazen over de vorm van een lepel, maar dat is slechts een detail.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de mens

Toegevoegd op 16-06-2009 16:27:11
oh ja, en raccisme
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paris hilton en andere nikskunners die aanbeden worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het meest verbaasd zijn over het verschijnsel 'emotie', en dan met name liefde en haat.

Ik betwijfel het of ze dat op andere planten ook zouden hebben zoals wij emotie kennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij bestuderen het menselijk ras nu al een tijdje en deze website spant echt de kroon. Je komt alles te weten over idereen zonder dat je het uit de hersens moet zuigen zoals we vroeger wel deden.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt aan waar ik vandaan kom en wat op mijn planeet normaal is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat er wel heel veel mensen wonen en dat de mensen zich almaar haasten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat er zoveel mensen voortdurend met een hand tegen hun oor lopen en een aantal met in de andere hand een brandend stokje waar ze telkens aan zuigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zien dat een mens via een lijntje achter een hond aanloopt en ook nog zijn poep opruimt.

En er dan toch nog achter komen dat dat achterste wezen de meerdere is en niet die voorste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat als dat zou gebeuren dat dan blijkt dat we iets van 1000 jaar achterlopen, dus dat zou mij dan verbazen.

huh hebben jullie nog apparaatjes om mobiel te bellen haha wij hebben chips in onze oor, we denken een nummer of naam in tel boek en die word dan gebelt.

zoiets...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik met enorme verbazing zou kijken naar de bijna dwangmatige gelijkvormigheid, waar de aarde-wezens zich mee omringen. Allemaal dakjes, deurtjes die achter ze dichtgaan, wat grassprieten met een hekje erom dat dichtgaat, kleine aardewezens die allemaal gelijktijdig onder het dak moeten komen, om handjes te wassen, warm-gemaakt of gaargestoofd voedsel moeten eten, en dan moeten slapen onder het dak, omdat het donker wordt (???huh???) En dan die onhandige blikdingen met wielen, waarin ze zich opsluiten om naar een groot dak te gaan, om dan urenlang te zitten tikkelen en staren naar een lichtgevend vierkantje - En op andere stukjes van de aarde maken ze holen boven de grond van takken en lopen achter dieren aan, en hier en daar lopen aardewezens met dingen rond die andere aardewezens veranderen in een bloedende massa pulp.....
Ik zou gauw teruggaan, en ze vertellen, dat je díé wereld maar moet overslaan, als je gaat verkennen, want dáár wordt niet geleefd, al krioelt er wel het één en ander.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over de schoonheid van het leven zelf.

Je stelt dan wel dat je een alien zou zijn, maar je kent die alien allerlei menselijke eigenschappen toe. Denkvermogen, logica, een wens tot reizen, een emotie als verbazing.....

Als een alien zo op een mens zou lijken, dan zou DAT mij weer verbazen:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
22 miljonairs die achter een bal aan draven, en tienduizenden mensen die daarnaar zitten te kijken...
Dat moet echt vreemd overkomen..
Leg dat maar eens uit!