Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie weet waar ik tweedehands schoolboeken basisonderwijs kan krijgen?

ik ga kinderen in het basisonderwijs bijles geven. nu wil ik daarvoor schoolboeken die ze gebruiken op school gaan gebruiken. van school mag ik ze niet overkopen, ze worden teruggestuurd naar de uitgever. daar krijgen ze weer geld voor.

wie heeft een goed adres waar ik de boeken wel kan krijgen?

Toegevoegd na 13 minuten:
bijvoorbeeld de schoolboeken van uitgever zwijssen, thieme meulenhoff, noordhoff uitgevers. schoolboeken bijvoorbeeld: wereld van getallen, taal in beeld etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
847

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Gewoon bij de uitgever dus. Het zal wat meer kosten dan dat school er voor moet betalen maar daar moet je ze gewoon kunnen kopen.

Zie deze link: http://www.thuisonderwijs.com/hulpmiddelen/curriculum.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Wel vreemd dat je het niet over kunt kopen want als jij meer biedt dan de uitgever (hoezo terugsturen naar de uitgever, daar snap ik weinig van) heeft school daar ook voordeel van.

Ook kun je vragen of je de boeken mag lenen zodat je ze kunt kopiëren.

Toegevoegd na 7 minuten:
Oh ik zie nu dat je tweedehands bedoelt, tja... tweedehands boeken van het basisonderwijs komen vooral op de markt omdat er een nieuwere methode is of een nieuwere druk. Als je kinderen wilt helpen met hun eigen methode heb je daar dus niets aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding