Waarom kan ik alleen telefonisch een rolstoelplaats reserveren bij een concert of musical?

Altijd als wij naar een concert of musical of iets dergelijks willen, moeten we bellen. Dit kost 45 cent per minuut + je gewone telefoonkosten.
Ze kunnen nooit iets vertellen over de locatie van je plaats, waardoor het altijd een verrassing is.
Wáárom kan ik niet gewoon net als ieder ander gewoon een rolstoelplaats + begeleider online bestellen...het is voor mij echt een raadsel.
Als ik 1e rang zou willen of 4e rang, maakt niet uit...als het uitverkocht is krijg ik dat in beeld. Dat moet met een rolstoelplek toch ook kunnen?
Aan wie ik deze vraag ook stel die er werkt, niemand heeft een antwoord.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het boekingssysteem houdt geen rekening met rolstoel plaatsen, dus dat gaat met de hand. En daarom moet er telefonisch besteld worden, anders kan dat niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is toch belachelijk? Er zijn bijv. 10 van die plaatsen..als die 'op' zijn moet dat toch ook in dat boekingssysteem komen te staan. Dan deugt in principe die software toch gewoon niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De kosten van het inbouwen in de software zullen niet opwegen tegen het voordeel wat het oplevert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik voel me gewoon een 2e rangs burger hierdoor...
Dank je wel voor je reactie in elk geval.