Waarom kan ik alleen telefonisch een rolstoelplaats reserveren bij een concert of musical?

Altijd als wij naar een concert of musical of iets dergelijks willen, moeten we bellen. Dit kost 45 cent per minuut + je gewone telefoonkosten.
Ze kunnen nooit iets vertellen over de locatie van je plaats, waardoor het altijd een verrassing is.
Wáárom kan ik niet gewoon net als ieder ander gewoon een rolstoelplaats + begeleider online bestellen...het is voor mij echt een raadsel.
Als ik 1e rang zou willen of 4e rang, maakt niet uit...als het uitverkocht is krijg ik dat in beeld. Dat moet met een rolstoelplek toch ook kunnen?
Aan wie ik deze vraag ook stel die er werkt, niemand heeft een antwoord.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het boekingssysteem houdt geen rekening met rolstoel plaatsen, dus dat gaat met de hand. En daarom moet er telefonisch besteld worden, anders kan dat niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100