Waar is er een kamer te huur voor een dag

Voor besprekingen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar zo ongeveer in NL?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Zeeland of west Brabant en graag de prijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel personen?

Antwoorden (7)

In de meeste hotels en congrescentra.
Amadea
12 jaar geleden
Daar kan je in de meeste hotels voor terecht, of vergader ruimtes, of gewoon een kamer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie ook gespecialiseerde bedrijven voor dit soort vraagstukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hotels doen in dat soort zaken....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een buurthuis proberen. Scheelt vast een hoop in de kosten, dan wanneer je naar een hotel of congrescentrum zou gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Evenementen centra ook..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Regus of Van der Valk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier een site met allerlei evenementencentra die zalen verhuren. Er staat informatie zoals foto's en voor hoeveel personen je minimaal tot maximaal kan. Of er vaste catering is of catering in overleg. Voor een prijs zul je echt zelf contact op moeten nemen, dat wordt per uur, en de ruimte en de soort catering en de hoeveelheid mensen hiervoor in een offerte berekent. Dat kunnen wij hierop goeie vraag niet voor je uitrekenen.

http://www.dnls.nl/evenementenlocatie/goes#/?size=1106&thema=1&pagina=1&paginas=1&scroll=814&view=list