Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik krukken lenen/huren in omgeving beverwijk?

ik heb mijn enkel zwaar geneusd en de huisarts adviseerde om krukken te halen, maar ik woon dus nog maar een jaar in beverwijk en weet niet waar ik die kan halen, kan iemand me met spoed helpen?

Toegevoegd na 3 minuten:
ze zei ergens in heemskerk boven de deka markt maar ik weet niet hoe dat heet en kan ik het misschien ergens op internet opzoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het adres nu toch? In link van eerste antwoord en in het derde antwoord staat het ook: Maltezerplein 35. Maps.google.com

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Bij de Thuiszorgwinkel. Zit in Heemskerk (vlakbij).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Helaas, de thuiszorgwinkel is verhuisd naar Heemskerk: http://www.senzpas.nl/content2/actie-nieuws/archief-persberichten/single-item/article/thuiszorgwinkel-beverwijk-verhuist-naar-heemskerk/

Misschien kun je een vriend, kennis of buurman/vrouw vragen of ze ze voor je willen halen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je je vraag een uurtje eerder had gesteld had je ze morgen in huis kunnen hebben: vervoer
bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur via telefoonnummer 0900 - 250 00 06

aanvragen op werkdagen tot 15.00 uur worden de eerstvolgende werkdag bezorgd.

Misschien kun je nu ook nog bellen: http://www.vivazorggroep.nl/templates/content.aspx?mnu_id=14&page_id=112 onderaan de link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Willen de minnaars even zeggen wat er nu weer fout is?
Ik weet niet waar je precies in Beverwijk woont, maar je kunt de krukken 2 x 13 weken lenen bij de zogenaamde thuiszorgwinkel. Geen kosten hoor. In je geval kan je deze lenen bij CCC Zorg, Wijkermeerweg 72 in Beverwijk.

En je het materiaal ook lenen en thuisbezorgd krijgen via de VIVA Thuiszorgwinkels. Die voor je zit in Heemskerk.

De gegevens zijn :
HEEMSKERK, winkel + uitleenbalie
Maltezerplein 35, 1961 JC Heemskerk
telefoonnummer 0900 - 250 00 06
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing