Moet je altijd een reactie terug geven als iemand zijn/haar verontschuldigingen aanbied via email ?

Dit gaat over een bestelling bij een amerikaans bedrijf via internet waar wat problemen mee waren.
Heb zo'n 2 weken email contact gehad met de support desk daar en het probleem is nu opgelost.
Ik heb ze met de laatste email netjes bedankt dat ze me zo goed geholpen hebben, maar in de laatste mail bieden ze hun verontschuldigingen aan voor het misverstand.

Moet ik nu weer een nieuwe mail gaan typen om te zeggen dat dat niks geeft, of dat ik hun verontschuldigingen accepteer of iets dergelijks ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Welnee, zij hebben hun excuses aangeboden, alles is opgelost en daarmee is de zaak over en uit.

Nee natuurlijk moet je niks doen als het niet volgens je hart gaat. Als je denkt/voelt dat je excuses nodig zijn moet je dat vooral doen. Volg gewoon je eigen gevoel en mening in dit geval.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100