Waarom zeggen mensen soms hij wil kontact met een jongens-jongen of zij wil in kennis met een meisjes- meisje?

ja het spreekt voor zich deze mensen willen in kennis metiemand van hetzelfde sexe

Toegevoegd na 55 seconden:
metiemand=met iemand

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Jongens-jongens zijn stoere, mannelijke jongens, en meisjes-meisjes zijn echte vrouwelijke meisjes.
Als homo kun je op een jongens-jongen vallen bv.
Hopelijk is dit een antwoord op je vraag: Je hebt de vraag nogal krom neergezet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wanneer je als homo bv op een jongens-jongen valt, val je op een stoere, jongens achtige jongen, en niet op een vrouwelijke homo.
Idemdito voor lesbische meisjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook een plus van mij: +

Andere antwoorden (1)

Als het gaat om meisjes; vaak weet een lesbisch of biseksueel meisje (/vrouw) al duidelijk of ze op een "lipstick lesbo" of "pot" valt. Oftewel, of ze op een meisje meisje (meestal lang haar, make up, houdt van meisjes dingen zoals shoppen e.d.) of een meisje valt, dat meestal kort haar heeft, en veel minder aandacht besteed aan haar uiterlijk, en in ieder geval geen intresse in "meisjes" dingen heeft.

Hetzelfde bij jongens: ook homo- of biseksuele jongens hebben vaak een voorkeur voor de jongensachtige jongen valt (zeg maar een homo die hetero overkomt), of de echte "gay" jongen; veel meer met uiterlijk e.d. bezig.

Het is hetzelfde als dat de ene heteroseksuele vrouw zich meer aangetrokken voelt tot de bierdrinkende houthakker, en de andere tot de zachtaardige, creatieve man.