Kennen ze in het Engelse voetbal nog wel suporters zoals we die hier in Nderland en Duitsland bijvoorbeeld kennen?

Ik bedoel hier schreeuwen ze de hele wedstrijd hun longen uit hun lijf en hebben vlaggen en spandoeken en alles bij zich
(sfeervakken)

Hebben ze dat ook zo in Engeland of is het daar anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

In Engeland roepen ze schreeuwen niet alleen harder, gaat er stuk gewelddadiger aan toe als hier hoor ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan je niet vergelijken , en zeker in England is het nog
veel exstremer dan hier bij ons, maar daar zijn ook meer
grotere stadions, het is wel zo dat het voetbalgeweld daar
beter onder controle is dan hier, dankzij de voetbalwet die
er daar is, en hier bij ons nog niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Engelse supporters zijn veel echter als hier,je bent een lid van de familie daar

hier zijn voornamelijk namaaksupporters

in slechte tijden hun eigen spelers uitfluiten