Waarom accepteert een parkeermeter geen 5 cent?

Vind het soms vrij irritant, kijk je in je beurs, zitten er alleen maar vijf centjes in en geen tien , twintig of meer, als je overal met 5 cent kan betalen waarom dan niet in een parkeermeter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet je hier komen...kan nergens meer geld in een parkeermeter op straat, alleen chipknip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik betaal altijd met chipknip, lekker makkelijk, geen gedoe met kleingeld.

Het beste antwoord

Gemeenten gaan voor het 'grote' (parkeer)geld. Dus conclusie: Daar hoort jouw stuivertje niet bij......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar de muntproef het niet ondersteund. Dit is een truc die ze uithalen om meer inkomsten te genereren.