Wie weet waar ik informatie kan vinden over de familie van Meeteren in 1944 amersfoort?

Ik ben op zoek naar informatie of wat er gebeurd is met de familie van Meeteren in 1944. Zij woonde in Amersfoort, zijn bijna allemaal rond 20-9-1944 omgekomen in Amersfoort.
Ben al naarstig op zoek gegaan op internet, maar kan niets vinden. Het gaat o.a. over Aart van Meeteren, de vader. Gijsbertha van Meeteren, de dochter,nog een dochter Everarda van Meeteren. Een kleindochter vermoed ik, genaamd Hendrika Johanna Jacoba Bont.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Je zou eens in de regionale kranten van die tijd kunnen kijken of daar misschien iets in staat. Veel kranten zijn inmiddels gedigitaliseerd en zijn gewoon op internet te raadplegen. Je zou ook naar het archief van Amersfoort kunnen gaan en kunnen kijken of daar iets over deze familie te vinden is. Als de krant van die regio nog niet gedigitaliseerd is, kun je die daar in elk geval wel raadplegen. Nog een mogelijkheid is proberen te achterhalen of er nog familie van deze mensen is, die jou misschien meer kunnen vertellen over wat er gebeurd is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
misschien help deze link je iets verder ,als je op naam zoekt bij genealogie
moet dus geboorte datum weten dan kom je veel verder met je zoek tocht
ook de naam en geboortedag van zijn vrouw moet je weten
maar vul het in en kijk of je er antwoord op krijgt