soms hebben ze rolstoelen bij de begraaf gelegenheid. Bel daar eerst eens heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Waar ik woon (Eindhoven) is een Thuiszorg Winkel, daar kun je veel hulpmiddelen huren. Bijv. krukken, bedklossen (om je bed mee te verhogen), en ook rolstoelen. Wellicht is er in jouw woonplaats ook zo'n 'winkel'. Je betaalt huur en borg, de borg krijg je terug. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd bij de thuiszorgwinkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is een goeie tip.
Neem morgen meteen even contact op met het Groene Kruis. Wellicht word je daar geholpen, misschien kun je er een rolstoel lenen of huren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon ff eentje bij een ziekenhuis pakken (en dan natuurlijk wel weer netjes terug brengen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal heeft diegene zelf al vaker met dit bijltje gehakt, en heeft zelf een rolstoel thuis staan, of weet waar zij/ hij die kan huren/ lenen.
Ook hebben deze mensen ervaring met rolstoelvervoer regelen. Een pasje of lidmaatschap van een taxibedrijf/ gespecialiseerd vervoer.

Is het iemand die pas sinds kort niet kan lopen (bijvoorbeeld been/heup operatie), dan kan je er eentje huren bij de kruisvereniging.