Wat vind u van dit beeld? Wat straalt het uit? Woede en Gevaar? of Concentratie en discipline?

een pasteur heeft dit beeld, de jongen, en de school, en de sport beledigd met een harde, onuiste blog-tekst, en dit heeft geleid tot hevig protest van scholieren van de Kung Fu school, maar ook van de famile van de jongen. ook mensen die er niks mee te maken hebben, vonden het schandalig. maar, zoals altijd, vonden sommigen het terecht. wat vind u?

Toegevoegd na 24 minuten:
vinden jullie dat het een goeie afbeelding is om overal in de stad optehangen voor publiciteit? of is het schokeerend, en zou hij veranderd moeten worden, naar een jongen die aardiger kijkt, die geen wapen vasthoud etc? de kritiek was, dat hij er gevaarlijk, gemeen uitzag, alsof hij zo veel mogelijk pijn wou doen, klaar om te slaan, een gevaar voor de maatschappij. vind u dat terecht? of vind u dat de pasteur overdijft, en niet begrijpt dat een affiche voor een gevechtsport onmogelijk een jongentje met een clown neus en een glimlach kan zijn?

Toegevoegd na 25 minuten:
hij houd een soort van hallebaard vast, een oud chinees wapen, waarmee we leren vechten, als we een hoog genoeg niveau bereikt hebben. en de affiche is in het echt veel groter...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je niet een groter plaatje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hangt een beetje van zijn frons af wat ik ervan denk. Helaas is het plaatje nogal klein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helaas, het spijt me, ik heb geen groter beeld.. ik zal proberen er een te vinden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het plaatje is net even te klein om goed te kunne beoordelen....althans, voor mijn slechte ogen.

Antwoorden (8)

nee geen woede en gevaar. Ik denk zelf aan kracht...

Toegevoegd na 1 minuut:
eigenlijk vind ik 't ook wel schattig... Beetje deugniet ;) (of komt dat doordat ik 't via mobiel bekijk )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie eigenlijk niets specifieks. Vrij neutrale foto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
't Jongetje kijkt alsof hij aanstonds slaag kan krijgen. Dat kan natuurlijk gebeuren als je gaat vechten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het vooral een postzegel. Het jongetje kijkt wat angstig. En hij heeft een lullig ding in zijn handen.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik zie liever dit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie 'angst', als ik naar dit gezicht kijk - zowel in de verknepen mond als in die verstarde ogen met al dat oogwit.
Ook die verkrampte lichaamshouding: een in een hoek gejaagd diertje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vindt deze jongen wanhoop en angst uitstralen, zeker wanneer je de foto uitvergroot . Ik zal deze foto persoonlijk niet uitkiezen voor een poster ter reclame van een vechtsport. Eerder voor een affiche; Help de oorlog uit een kind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het niet heel erg goed beoordelen, maar voor zover ik wat kan zien : als ik zou overwegen mijn dochters op een oosterse vechtsport te doen, dan zeker niet deze. Er straalt geen plezier of sportiviteit of mystiek uit, maar agressie en angst. Lijkt me geen reclame voor een activiteit in die richting. Het wapen voegt daar niet zozeer iets aan toe, het is meer de blik van het kind dat er duidelijk geen plezier in heeft. Niet mijn ding.
Een kind in een full-body opname midden in een beweging met een neutralere blik zou denk ik meer aanspreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is gewoon het portret van een jochie,waar tegen gezegd is: Nu moet je heel strijdlustig kijken! Maar hij weet niet of hij het wel goed doet,daarom kijkt hij ook een beetje anstig!