Een mogelijkheid is het DNA van de hondenpoep opslaan in een databank, zodat de baasjes beboet kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Hondentoiletten plaatsen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ken je die slogan, Het probleem ben je zelf, Ruim 't dus zelf op, als je het hondje laat lopen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dan mn hond nog uitleggen hoe hij op het toilet moet gaan zitten hehehe. Ik denk gewoon opruimen en goede controle
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Doen of het katten zijn
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Poepzakjes en boetes (en zowiezo geen huisdieren nemen....nooit het nut van ingezien)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
idd hondentoiletten en strenger optreden als er niet op dat stukje grond gepoept word!

Onze honden hebben ook geleerd dat ze het op de houtsnippers moeten doen.

En dan eens in de zoveel tijd komt de gemeente en zuigt de poep op!

het isnooit de schuld van de hond, maar wel van het baasje!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
iedereen met een hond op straat vies aankijken want dat zijn ze ook
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De belasting die op honden wordt gehefd gebruiken om een speciaal poepopruimteam (of iets dergelijks) van te vormen. Deze ruimen dan dagelijks de poep op.
Op deze manier komt er zowel werkgelegenheid als een schonere straat/stoep.