Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Van wie leer jij altijd wel iets?

Je hebt van die figuren die altijd wel iets weten te vertellen wat je nog niet wist. Wie zijn dit? Leraren? Vrienden met interessant beroep? Wat leren ze je zoal?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
685

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (14)

van csi en house.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke series op televisie. Mijn docenten.. Ze vertellen de meest leuke onzin en daarom is het juist zo leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van alle mede GV-ers natuurlijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veelal ouderen met een enerverend leven achter zich. Veelal leer ik daarvan: relativeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toe hij nog leefde mijn vader, een wandelende encyclopedie. Tegenwoordig leer ik het meeste van
Wikipedia en uiteraard de interessante antwoorden die ik hier op GV lees op de meest uiteenlopende vragen. Echt top wat sommige mensen schrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een wandelende encyclopedie. Mooi gezegd. :)
Ik leer vooral van het vragen beantwoorden. Dan weet ik het wel ongeveer, maar ga nalezen in mijn boeken of op internet en probeer een argument of antwoord te formuleren. Door de vraag te beantwoorden leer je er ook veel van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van ieder ander mens!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verklaar je nader :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik leer van ieder ander mens die ik tegen kom. Iedere ontmoeting is een ervaring en van iedere ervaring kan je leren. Van sommige bijna niets van anderen heel veel.
De meeste mensen zijn dit afgeleerd.
Dat is jammer. o.k. valentino?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie ook het antwoord hieronder, daar staat het zelfde en dat wordt een +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yes duidelijk :)
Van niemand in het bijzonder, maar iedereen om me heen.

Toegevoegd op 10-06-2009 20:24:22
Correctie:
Van niemand in het bijzonder, maar iedereen in het algemeen.

Komt op hetzelfde neer, maar zo klinkt het mooier ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal als ik iets leer, leer ik dat van mijn leraren. Niet van alle leraren, van sommige leer ik niks. Dat wat ik leer zijn gewoon de basis dingen van de vakken. Soms leert een leraar me iets van het leven.. Van vrienden leer ik ook veel, maar dan vooral hoe mensen denken en wat voor meningen mensen kunnen hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, sommige leraren onthoud je voor de rest van je leven. Een zin, een daad, een gedachte. :)
Stagiaires.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe iets niet moet of...?
Van mijn opa,

Ik vind het zo leuk dat mijn opa een passie heeft voor ruimtevaart terwijl hij al ver in de 80 is gaat hij naar lezingen all over the place in Nederland. Hoewel ik me er niet echt in verdiep steekt hij me aan met zijn enthousiasme als hij erover praat. Verder is hij marinier geweest dus heel wereldwijs en deelt hij alles als je ernaar vraagt. Hij was mijn vraagbaak voor GV bestond!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De natuur leert mij buigen voor de waarheid... En elke keer weer zie en voel en ervaar en leer ik weer dingen... Elke keer...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn cliënten -volwassenen met een verstandelijke beperking- leren mij telkens weer hoe toch om te gaan met een wereld waar je niks van begrijpt... en dan toch gewoon jezelf te blijven...
ze leren het mij niet door het te vertellen, maar ze doen het gewoon voor...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord! :)
Mr. Feeny uit Boy Meets World. Wat was dat vroeger een geweldige opgroeiserie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding