Waarom hangen er zo weinig mensen een poster van hun partij voor het raam?

Hingen er 'vroeger' niet veel meer politieke posters voor de ramen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Ik denk dat sommige mensen bang zijn om voor hun politieke voorkeur uit te komen. Met het oog op wat er de laatste jaren allemaal gebeurd is. Bij hangen ze in iedergeval!

Toegevoegd na 6 minuten:
Bij "mij" hangen ze in ieder geval *
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het niet mooi is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat mijn raam niet uitkijkt over de straat :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat big brother doot de tv al de mensen in de gaten houd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna niemand interesseert zich voor de politiek,en de meeste willen het geheim houden,en sommige willen er niet over diskussieren met de buren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het overgroot deel van de mensen wil zijn polit.overtuiging niet openbaar maken; men is niet geëngageerd in de politiek; niet akkoord met de kandidaten; men mag niet van zijn wederhelft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ik geen poster heb gekregen