PVV beter dan CDA ?

de CDA heeft meegeholpen aan die 300+ miljard euro schuld.
Nu komen ze met een idee om zware dingen uit de wereld te helpen, alleen hoe dat weten ze niet.
Dus ze zijn geen haar beter als de PVV

Al Kijkt wilders wel naar het volk , en ziet ook zelf wat er beter kan.

wat vinden jullie ?

Toegevoegd na 4 minuten:
CDA , verzon dat lichter werk omdat wij dan niet meer klagen dat de pensioens limiet omhoog gaat.
Die stropdassen weten niet eens hoe het is , of waarover ze het hebben.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben bang dat jij ook niet weet waar je het over hebt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het idee van 'lichter werk' komt van de PvDA, niet van het CDA.

Het beste antwoord

Ik vind ze allebij helemaal niks. CDA zorgt zo en zo al grotere verschillen tussen arm en rijk. Geef mijn maar de SP. Die is nu ook een actie begonnen dat de pensioen leeftijd gewoon 65 jaar blijft en niet wat CDA wou 67. (65 blijf 65 actie bron: http://www.65blijft65.nl/ )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik vind zowel de PVV als CDA een pot nat, lood om oud ijzer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige wat ik weet is.Na het zuur het zoet.De woorden van balkenende.Paar jaar terug waren er overschotten, de burger kreeg dat niet want dat werd gebruikt om toekomstige tegenvallers te dempen.Ik vind ,beloofd is beloofd, crisis of geen crisis.Die crisis wordt misbuikt om eerdere beloftes met een reden in te trekken.Het woord van politici is hoe dan ook niks waard.van de cda en pvda weten we dat inmiddels.van de pvv is het ook nog maar afwachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij zijn zowel PVV als CDA verwerpelijke partijen:
De PVV schuttert met de meest gruwelijke en discriminerende monologen , waar het CDA zwelgt in christelijke dooddoeners en schoolse flauwekul (de VOC mentaliteit, ja lekker!)
Helaas hebben beide partijen hun aanhang onder specifieke groeperingen.
En daarmee zullen ze helaas altijd een stem blijven houden binnen de regering.

Antwoord op jouw vraag: De PVV? Geen haar beter dan het CDA!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat jij het beste op pvv kan stemmen.
Het is namelijk een persoonlijk iets waar we nog eeuwen over kunnen discuseren. Ik zie namelijk helemaal niet dat Wilders oplossingen heeft, die ook wettelijk uitvoerbaar zijn. Daar moet je ook naar kijken. Alleen populistische uitspraken doen om stemmen te krijgen, daar los je het begrotingsprobleem niet mee op. Al ben ik het wel eens met Wilders als het om het koningshuis gaat. Daarin vind ik Balkenende een slappe......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit jij toevallig niet in het bestuur van de CDA ? Wilders ( en wij) zien met eigen ogen dat miljaren euro`s weg stromen aan goede doelen. Wilders: 'Als we dat niet steunde, had iedereen op ze 50e kunnen stoppen met werken.' die CDA wilt dat je tot je 70e werkt , en daarna gelijk in je kist stapt.
60 jaar , mag je toch wel stoppen :s
Eigenlijk zijn wij betaalde slaven die moeten werken tot ze 68 jaar zijn , en dan wordt je beloond met die paar gulden en hopend dat ze het 1-2 jaar redden. aangezien je lichaam werken gewend is & daarna gewoon op hol slaat..
. En jij zeg dat ik niet weet waar ik het over hebt ??? Je mag blij wezen dat de jeugd hem mag , zal voor jou toekomst ook beter zijn denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jongen je bent pas 16, ga eerst zelf maar eens aan het werk ipv je druk maken over je pensioen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Feit: Wilders zijn zogenoemde 'berekeningen' zijn zelden doorgerekend, zo vergelijk Wilders 211 miljard over de afgelopen 40 jaar (de zogezegde kosten van Immigratie volgens elsevier) met 4 miljard over 1 jaar, en vergeleek ze met elkaar alsof beide alleen van dit jaar waren. puur populistisch. En het Nederlandse zorgsysteem is geweldig, (al worden de lasten vanwege de vergrijzing nogal zwaar)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klasplakum.....mee eens maar leg dat maar uit aan een wilders stemmer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De uitleg is geen probleem ;) het overtuigen des te moeilijker. naja, iedereen z'n mening zullen we maar zeggen, en ik hoop persoonlijk dat iedereen ook zelf bekijkt wat er gebeurd, hoe het gebeurd, of het mogelijk en wenselijk is, en wat de voor en nadelen hiervan zijn en niet alles klakkeloos aannemen wat er word gebrald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Platje ik ben voor de PVV.
Laat de CDA mij maar overtuigen.
Ik heb jaren economie gehad op school, en hierbij is mij geleerd dat de overheid in tijden van een recessie/crisis moet investeren om de economie er bovenop te helpen en de koopkracht in stand te houden/te verbeteren, omdat anders het probleem van kwaad tot erger gaat (Mensen houden de hand op knip tijdens financieel moeilijke tijden, investeringen worden uitgesteld, mensen gaan minder vaak uit eten, op secundaire en primaire behoeftes word bezuinigd. Het gevolg hiervan is dat de mensen die in deze sectoren werken het krapper krijgen, nog meer moeten bezuinigen, wat weer tot gevolg heeft dat andere mensen het minder krijgen, banenverlies, nog minder koopkracht enzovoort)
Het is de taak van de overheid om ons uit deze negatieve spiraal te krijgen, en de enige manier om dat te doen is door een heleboel geld in de economie te pompen. precies wat er momenteel gebeurd. eid af te remmen/te doorbreken om de economie weer op gang te brengen. Zodra de recessie voorbij is en we weer richting een hoogconjunctuur gaan zal de overheid in eerste instantie zorgen dat de economie niet opnieuw inzakt door weer te gaan bezuinigen. Dit zullen ze later wel doen, zowel om de staatsschuld terug te betalen als de hoogconjuctuur te dempen, omdat als de economie te hard groeit deze weer om kan slaan naar een recessie.

Naar mijn mening is de aanpak van de zittende regering dus goed, en vallen ze niet in de fout door nu al te bezuinigen, zoals in het verleden wel gebeurd is. ben trots op ze ;)! En sja, Over Wilders zijn plannen heb ik weinig te zeggen. Sommige van zijn ideeën zijn absurd, andere zijn absoluut dingen die de regering mee kan nemen in het zoeken naar geschikte bezuinigingsposten. 'alle mogelijkheden tot bezuiniging staan open' zoals JP al zei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 , Maar ik zie het nergens in terug ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed, +1
Je vergelijkt appels met peren. de pvv heeft nog nooit regeringsverantwoordelijkheid gehad, cda wel. het cda is een typische midden patij, de pvv bepaald niet. als de cda er een potje van maakt, maken ze er een potje van daar heeft de pvv niks mee te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heeft niets te maken met beter of slechter. 'Je moet voor je zelf uit maken wie jij vindt dat jouw mening het beste vertegenwoordigt. Ik vind het allebei niks. De PVV omdat zij in mijn ogen niks met politiek te maken hebben. En het CDA is een partij gebaseerd op geloof en dat geloof en politiek gaan in mijn ogen niet samen.

Dan inhoudelijk, die 300 miljard schuld hebben we met zijn allen gemaakt. Niet alleen het CDA, PvdA de banken of wie dan ook. Daarnaast moet er hoe dan ook bezuinigt gaan worden de komende jaren, welke partij ook aan de macht zou zijn. Dat is inderdaad voor sommige vervelend omdat bepaalde zaken een stuk onzekerder zijn. Maar goed, dat is het systeem waarvoor we kiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beter is geen goede definitie

Dus ze zijn geen haar beter als de PVV
en het is beter dan (wat je in titel wel goed doet) en NIET beter als

wat versta je onder beter, hoofddoekjes belasting, is dat beter? Lijkt me niet. Schulden, is dat beter? Lijkt me ook niet
maar daarvoor leven we in een democratie, zodat je kan kiezen en wat je ZELF beter vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het CDA begrijpt tenminste hoe de economie werkt en in elkaar zit. Dat ze op basis daarvan beslissingen nemen waar ik het geheel niet mee eens ben is wel vervelend.

PVV snapt de economie niet. Als die het voor het zeggen krijgen zijn we pas echt goed zuur.... of je nou links of rechts bent...
Dan gebeuren er dingen die ze nu zelf werkelijk niet voorzien, ze hebben werkelijk geen idee.....
Als dat gebeurt dan kunnen ze er weer niks aan doen want dan ligt het weer aan de moslims....

Al die politici, ja daar kan je van vinden wat je wilt, maar als er een stuurman aan het roer staat die niet kan sturen en stekeblind is, dan gaan we niet naar een verkeerde bestemming, maar naar de kelder......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook dit is weer geen vraag,maar een mening,gezien je eigen reactie! Ken je het gezegde: Of je door de hond of de kat gebeten wordt? Het is om het maar even populistisch te zeggen lood om oud ijzer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie toch duidelijk een vraagteken achter de vraag staan...!?