Nee, die komt niet meer en is inderdaad al ruim afgeschreven.
Met een voltreffer vernietigen lijkt mij de beste optie.
Als dat nog wel lukt tenminste. Anders de Denen vragen dat op te knappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

die ziet defensie niet meer terug vrees ik. daarnaast was het al een erg oud airframe, 30+ jaar of zo. totaal afgeschreven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar er zit wel hypermoderne opsporingsapparatuur in, die defensie wel graag terug wil hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hadden ze eerder moeten bedenken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk je werkelijk dat die er nog inzit? die heli is allang gestript hoor!
Ze weten niet meer hoe ze hem van dat strand bij Sirte moeten krijgen, want de accu is leeg. (geen grapje). Hij kan alleen nog gestart worden met een voorziening van buitenaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vast wel. Staat inderdaad met lege accu. Misschien kunnen ze een helicopter redding doen om de helicopter te redden van de mislukte helicopter redding. ?!?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vernietigen - en snel - lijkt mij de beste optie