Als je die Russische letters vertaalt staat er ;' Mozilla pobjedit' oftewel ;'Mozilla overwint'. Als je goed kijkt zie je die rode ster met daarin de dinosaurus en dit is het logo van Firefox, de door Mozilla gemaakte web browser.
Dit is dus gefotoshopte propaganda oftewel reclame voor Mozilla.
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is blijkbaar Russische reclame voor Mozilla Powedit.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mozilla is net als explorer een webserver; volgens mij gaat het daarover. Dat ze willen dat Mozilla het gaat winnen van Explorer

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoelde webbrowser ipv server!