De overheid?

Zou de overheid, een site zoals deze kunnen aangrijpen, om aan profilering te doen, en gebruik maken van de hier te verkrijgen info in wat mensen zich afvragen, laten we zeggen big brother! Kijkt de overheid mee? ja of nee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier komen zulke uiteenlopende en soms ook onzinnige vragen langs, dat de overheid waarschijnlijk niet veel kan met de info, die verkregen wordt, als er wordt meegekeken. Overheid kan de tijd beter besteden en doet dat hopelijk ook.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jazeker, ik heb er zowat een dagtaak aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nice awnser redflagged you :-) +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zeg je, kancho? + Sherpa!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet jij in het volgende kabinet maar minister van GV worden haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sherpa is van de overheid en heeft er een dagtaak aan, was antwoord, fenomenaal antwoord! Van sherpa kan ik leren. dat bedoel ik ermee rood vlaggetje weet je, hee opletten interesant. leerzaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik let altijd op :)
Ja,zelfs de geheime dienst kijkt mee. Je weet maar nooit : )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geloof niet dat deze site intressant is voor de overheid,om erop uit te kunnen maken wat nederland beweegt.maar het zou héél goed kunnen dat een kamerlid,stiekem zit te goeie-vragen in de 2e kamer!